Bakalland innowatorem rynku spożywczego
- Autor: informacja prasowa
- Data: 09-11-2018, 15:40

Nagroda Rynku Spożywczego przyznawana jest firmom, które w ubiegłym roku w znaczący sposób wpłynęły na kształt polskiego sektora żywieniowego oraz wspierały pozytywne zmiany zachodzące w polskim przemyśle spożywczym.
- Praca w branży FMCG, a szczególnie w sektorze spożywczym to nieustanne obserwowanie trendów, analizowanie i wyciąganie wniosków. Tak właśnie rodzą się innowacje. Źródłem dumy dla Bakalland S.A. jest fakt, że proponowane przez nas nowości marek Bakalland czy Delecta są znakomicie przyjmowane przez rynek, zarówno w Polsce, jak i na świecie. Tylko nieustannie inspirując konsumentów, możemy wygrywać w tak szybko zmieniającym się świecie. Dzięki innowacjom zarówno w zakresie produktowym, jak i w komunikacji, sięgamy także po młodych konsumentów i wciąż na nowo przekonujemy dotychczasowych, że warto wybierać nasze produkty – powiedział Marek Moczulski, Prezes Zarządu Bakalland S.A. odbierając nagrodę.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
W tym roku nagrody przyznano w czterech kategoriach: Wydarzenie Rynku Spożywczego, Lider Rynku Spożywczego, Innowator Rynku Spożywczego oraz w nowej kategorii: Osobowość Rynku Spożywczego. Wszystkie nagrody są równoważne.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Bakalland: rewolucja w kadrach trwa! Paweł Jacniacki awansował w strukturach
-
Z Purelli do Bakallandu. Marian Owerko powołał nową dyrektor marketingu
-
Kadrowa rewolucja w Bakallandzie. Marian Owerko wskazał dyrektora produkcyjnego
-
Bakalland nie odpuszcza rynku tradycyjnego
-
Unitop: Wzrost cen opakowań to wielkie wyzwanie dla firm
-
Bakalland z nowym dyrektorem operacyjnym
-
Bakalland: Polska ma szansę wzmocnić się na obecnym kryzysie
-
Unitop: Wiele firm traci rentowność z powodu wysokich cen surowców
-
Bakalland ma to, czego brakuje Purelli? "Mogą być znaczącym graczem w Europie"
-
Konkurent o Bakallandzie i Purelli: Przemyślany ruch, który może dużo zmienić
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
komentarze (0)