Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Bakalland zwiększa sprzedaż i wprowadza innowacyjne produkty

Grupa Bakalland zanotowała w I kwartale br. wzrost przychodów o ok. 20 proc. w porównaniu do poprzedniego kwartału. - Sprzedaż produktów "świątecznych", czyli mas do ciast i bakalii, wzrosła o ok. 15 proc. rdr. Najlepiej sprzedają się suszone owoce, migdały, orzechy włoskie i skórka pomarańczowa. Po raz drogi w okresie wielkanocnym przeprowadzamy kampanię TV i to dało nam - po raz drugi - dużą sprzedaż - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Marian Owerko, prezes Bakallandu.

Bakalland zwiększa sprzedaż i wprowadza innowacyjne produkty
Marian Owerko, prezes Grupy Bakalland

- Jak pokazują dane makroekonomiczne, pomimo niepokojących danych o wzroście bezrobocia, konsumpcja w Polsce cały czas się zwiększa. Dzieje się tak zapewne częściowo kosztem oszczędności, ale nawet produkty droższe - bo za takie trzeba uznać bakalie - bronią się i sprzedaż "świąteczna" zapowiada się korzystniej niż było to w roku 2011 - tłumaczy Marian Owerko.

Dodaje, że Bakalland starał się przygotować jak najlepszą ofertę na tegoroczne święta. - Na przełomie stycznia i lutego wprowadziliśmy na rynek ulubione siedem bakalii Polaków, które wyróżniają się kolorem opakowania odpowiadającym sensorycznym skojarzeniom suszonych owoców i orzechów. Stojące opakowania z systemem łatwego otwierania i zamykania, duże, dobrze widoczne nazwy, charakterystyczne okienko w kształcie orzecha lub owocu ułatwia znalezienie produktu wśród dziesiątków małych torebek leżącymi na półce z bakaliami - mówi prezes Bakallandu.

- Pierwsze efekty sprzedażowe są bardzo dobre mimo, że dystrybucyjnie jeszcze nie osiągnęliśmy 100 proc. obsługiwanych przez nas punktów - dodaje.

To nie jedyna nowość grupy. Na rynku są już dostępne także batony Ba!. - Jest to pierwszy tak złożony produkt, do którego powstania zaangażowane były dwie firmy: od strony R/D i marketingu - Bakalland, a od strony technologii i produkcji - Pifo Eko Strefa. Moim zdaniem jest to pierwszy międzykategorialny produkt impulsowy - baton z musli, ale z bardzo dużą ilością bakalii i podlany prawdziwa czekoladą - mówi Marian Owerko.

Jak dodaje, nazwa jest powtarzającą się sylabą "ba" w opisie produktu: bakaliowy baton Bakalland. Nasycone kolory podkreślają radosny charakter submarki, a matowa folia - naturalność produktu.

Czytaj także: Prezes Bakallandu: Branża spożywcza nie ma innego wyjścia - musi być innowacyjna

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marian Owerko RSS ALERT    /    Bakalland RSS ALERT    /    Pifo RSS ALERT    /    Pifo Eko Strefa RSS ALERT    /    bakalie RSS ALERT    /    baton RSS ALERT    /    suszone owoce RSS ALERT    /    orzechy RSS ALERT    /    masa kajmakowa RSS ALERT    /    Wielkanoc RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • BABA 2012-04-06 00:04:49
    B(r)AWO!!!
  • emsa 2012-05-23 15:24:27
    Te baton jest ohydny. Pan prezes chyba go nie próbował.
  • a 2012-05-23 16:11:00
    emsa - ten baton to hit sprzedażowy.
  • adghysdjy 2013-01-27 21:42:34
    Baton BA jest okropny, sam cukier nie polecam

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.215.185.97
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!