Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Bezmięsny rozszerza asortyment i dystrybucję w sieciach handlowych

Bezmięsny – polski producent roślinnych alternatyw dla mięsa, rozszerzył swoją ofertę o cztery nowe produkty. Bezmięsne Burgery oraz trzy smaki Bezmięsnych Kabanosów: Klasyczne, Cebulowe i Chilli można kupować online oraz w lokalnych sklepach z żywnością wegetariańską.

Bezmięsny rozszerza asortyment i dystrybucję w sieciach handlowych
Bezmięsny rozszerza asortyment i dystrybucję w sieciach handlowych, fot. materiały prasowe

Bezmięsne Burgery oraz Bezmięsne Kabanosy w trzech smakach opierają się na połączeniu roślinnych białek: grochowego i pszennego, a także zawierają mieszankę naturalnych błonników, dzięki czemu struktura produktów do złudzenia przypomina wyroby mięsne.

Bezmięsne Kabanosy zostały poddane tradycyjnym procesom naturalnego suszenia i wędzenia. Smak Bezmięsnych Kabanosów Klasycznych opiera się na połączeniu soli kłodawskiej, czarnego pieprzu i kminku. Bezmięsne Kabanosy Chilli są wyraźnie zaostrzone pikantną papryką, natomiast Bezmięsne Kabanosy Cebulowe to wyrazista, lecz łagodna propozycja dla fanów cebulowo-czosnkowych smaków. Bezmięsne Burgery cechują się smakiem wzorowanym na wołowinie.

W ubiegłych miesiącach firma przedstawiła także 5 smaków Bezmięsnych Kiełbasek, będących propozycją na grilla lub ognisko: Białe (z majerankiem i pieprzem), Curry (lekko pikantne, pełne indyjskich przypraw, z dodatkiem soku jabłkowego), Hiszpańskie (z wyraźnymi nutami kuminu i chilli), Włoskie (łagodne, z suszonymi pomidorami i oregano) oraz Wiejskie (tradycyjny, słono-czosnkowy smak kiełbasy). Podobnie jak Bezmięsne Kabanosy i Burgery, Bezmięsne Kiełbaski opierają się na białku grochowym i pszennym.

Wszystkie opisane produkty cechują się wysoką zawartością białka - waha się ona pomiędzy 24,28 g a 36,54 g w 100 g produktu. Są również dobrym źródłem błonnika pokarmowego. 

Wciąż rosnąca dystrybucja

Podczas gdy portfolio firmy Bezmięsny w krótkim czasie urosło do 18 różnorodnych alternatyw dla mięsa (poza wyżej opisanymi w ofercie znajdują się też m.in. Bezmięsny Boczek, Bezmięsny Kebab czy Bezmięsne Parówki), stale rozszerzana jest też dystrybucja. W kwietniu 2020 produkty pojawiły się na półkach w całej sieci Selgros Cash&Carry.

Rośnie też zakres produktów oferowanych w sieciach - jeszcze we wrześniu 2019 oferta Bezmięsnego w Auchan, pierwszej sieci hipermarketów współpracującej z firmą, wynosiła pięć pozycji. Obecnie w sklepach Auchan oraz Selgros Cash&Carry można znaleźć dziewięć rodzajów “Bezmięs”.

Firma Bezmięsny rozpoczęła działalność w połowie 2016 roku jako startup założony przez Igora Sadurskiego i Rafała Czecha. Od tego czasu marka rozwija się na rynku roślinnych alternatyw dla mięsa -  rozbudowuje ofertę, ulepsza produkty oraz poszerza kanały dystrybucji w lokalnych sklepach w całej Polsce oraz wybranych ogólnopolskich sieciach handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Bezmięsny RSS ALERT    /    produkty wegańskie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.186.117
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!