Michał Roczek wziął udział w dyskusji pt. "Start-upy w branży spożywczej i handlowej – możliwości i bariery rozwoju".

- Start-up to innowacja. To stworzenie coś, czego jeszcze nie ma. My postanowiliśmy stworzyć markę nowoczesnych produktów ekologicznych i superfoods – innowacyjne produkty zapakowane w opakowania niespotykane do tej pory na polskim rynku - mówił Michał Roczek.

Jak przyznał, proces badania rynku i powstawania Bio Naury trwał dość długo i był związany najpierw z euforią i zaangażowaniem, a później z szeregiem wątpliwości. - Zastanawialiśmy się czy cała koncepcja ma być innowacyjna. Czy tylko produkt, a może opakowanie? Aby rozwiać wątpliwości zaczęliśmy obserwować jak wygląda półka z produktami ekologicznymi w sieciach handlowych - w Polsce oraz w Europie Zachodniej. Okazało się, że u nas brakuje ładnych, ciekawych i kolorowych opakowań. Zauważyliśmy także, że w niektórych kategoriach nie ma zbyt dużo marek i wieje nudą. Postanowiliśmy więc na początku, że zrobimy sezamki. Ale nie będą to zwykłe przekąski – wzbogaciliśmy je o superfoods (m.in. nasiona chia). To okazało się sukcesem rynkowym i zmotywowało do ciężkiej pracy – tłumaczył Michał Roczek. Jak dodał, kolejną innowacją są kolorowe, designerskie opakowania oraz jedna spójna marka Bio Naura.

- Zawsze jest czas na wymyślenie czegoś innowacyjnego. Przy czym innowacja to nie musi być sam produkt. Można sprzedawać coś, co wszyscy znają, ale podać to w zupełnie innej postaci – dodał Michał Roczek.

Prezes Bio Naury zachęcał inne młode start-upy do wiary we własne siły. - Można robić w życiu to, co się chce robić i co sprawia satysfakcję. Tylko trzeba w to uwierzyć i działać – podsumował dyskusję Michał Roczek.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl