Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Bonduelle Polska rusza z kampanią internetową Kaszetek

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-02-2019, 09:44
Mrożona Kaszetka to najnowszy produkt Bonduelle Polska, którego premierę wesprze kampania na YouTube oraz w sieci reklamowej Google Display Network, rozpoczynająca się 14 lutego.
Bonduelle Polska rusza z kampanią internetową Kaszetek
fot. facebook.com/BonduellePolska

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Dostępna w dwóch wariantach smakowych Kaszetka to sycące, naturalnie doprawione oliwą z oliwek kasze z warzywami – gotowe do zjedzenia po krótkim podgrzaniu. W komunikacji podkreślono najważniejsze walory produktów: błyskawiczne przygotowanie, bogate źródło białka, smak oraz podobną zawartość kaszy i warzyw.

W kampanii Bonduelle na YouTube koncepcja kreatywna opiera się na dopasowaniu treści komunikacji do tematyki filmu, który poprzedza reklama. Dzięki takiemu zabiegowi komunikacja marki zaskakuje odbiorców kontekstowo dobranymi hasłami. Na potrzeby kampanii powstało 30 wersji spotu. Reklama skierowana jest do odbiorców zainteresowanych aktywnym trybem życia, a także do tych, którzy chcą jeść zdrowo, choć nie mają czasu na gotowanie.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!