Bonduelle promuje się w telewizji
- Autor: www.portalspozywczy.pl/ pr
- Data: 17-05-2018, 14:48
Miliony Polaków każdego dnia stawiają przed wyborem jakie produkty wybrać by zjeść zdrowo. Jako, że ponad połowa badanych określą swoje zdrowie jako zadowalające to prawie 50% pośród nich deklaruje, konieczność spożywania odpowiedniej ilości owoców oraz warzyw jako niezbędnych składników by przyczynić się do jego poprawy.
Doświadczenie, zdobyte podczas ponad 25 letniej obecności na rynku oraz uważne wsłuchiwanie się w potrzeby konsumentów pozwoliło marce BONDUELLE zaproponować unikalną linie produktów „PORCJA NA RAZ NA TWÓJĄ SAŁATKĘ” w gamie: kukurydza, groszek , fasola czerwona oraz cieciorka. Dzięki której każdy, będzie mógł dodać do potrawy ulubiony składnik, tworząc dzięki temu różnorodne dania inne każdego dnia.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Powiązane tematy:
-
Bonduelle chce przekonywać do kuchni roślinnej
-
Bonduelle: fasole, źródło białka roślinnego, będą kluczowe w naszym portfolio
-
Konsumenci, zwłaszcza w pandemii, szukają prozdrowotnych produktów. Rozmowa z Bonduelle Polska
-
Spożywcze innowacje w listopadzie. 9 ciekawych produktów
-
Bonduelle poszerza asortyment bez pozostałości pestycydów
-
Bonduelle rozszerzył współpracę z Raben
-
Bonduelle: Kategoria fasol ma potencjał do dalszego wzrostu
-
Nie żyje dyrektor generalny Bonduelle
-
Bonduelle wycofuje z rynku dwa rodzaje fasolki
-
Bonduelle: Obecna sytuacja jest wyzwaniem dla całego łańcucha dostaw
- Mleczarnia z Ciechanowa kupiła zakład w Ozorkowie
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
komentarze (0)