Bonduelle reklamuje warzywa przygotowane na parze w TV
- Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
- Data: 14-01-2019, 12:43
Do końca stycznia 2019 na ekranach telewizyjnych można będzie zobaczyć kolejny spot reklamowy Bonduelle. Reklama będzie emitowana w głównych stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVN i stacjach tematycznych przed takimi programami jak m.in. DDTVN, Kuchenne Rewolucje, jak również serialami Na Wspólnej, Pierwsza Miłość.

fot. materiały prasowe
Bohaterem spotu są fasola i groszek ugotowane na parze. Reklama wspiera również mrożone brokuły pochodzące z fabryki Bonduelle na Kujawach oraz m.in ciecierzyce, soczewice z gamy ugotowane na parze.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Za zaplanowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii telewizyjnej odpowiada dom mediowy Vizeum Polska. Autorem spotu jest agencja Red 8.
Powiązane tematy:
-
Bonduelle chce przekonywać do kuchni roślinnej
-
Bonduelle: fasole, źródło białka roślinnego, będą kluczowe w naszym portfolio
-
Konsumenci, zwłaszcza w pandemii, szukają prozdrowotnych produktów. Rozmowa z Bonduelle Polska
-
Spożywcze innowacje w listopadzie. 9 ciekawych produktów
-
Bonduelle poszerza asortyment bez pozostałości pestycydów
-
Bonduelle rozszerzył współpracę z Raben
-
Bonduelle: Kategoria fasol ma potencjał do dalszego wzrostu
-
Nie żyje dyrektor generalny Bonduelle
-
Bonduelle wycofuje z rynku dwa rodzaje fasolki
-
Bonduelle: Obecna sytuacja jest wyzwaniem dla całego łańcucha dostaw
komentarze (0)