• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Bracia Urbanek: początki pandemii to lekcja z zarządzania kryzysem

- W związku z pandemią wprowadziliśmy szereg zmian, które pozwoliły nam przetrwać okres wahań rynkowych i niepewności ale i umocnić pozycję oraz budować wartość marek - mówi Krzysztof Urbanek, dyrektor handlowy Bracia Urbanek.
  • Autor: Albert Katana; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 10-08-2021, 15:45
Bracia Urbanek: początki pandemii to lekcja z zarządzania kryzysem
Zdaniem Krzysztofa Urbanka, dyrektora handlowego firmy Bracia Urbanek,branża przetwórstwa warzywno-owocowego nie powinna narzekać na pandemię./ fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Pandemia jest precedensem, którego nigdy wcześniej nie doświadczyliśmy. Jej początki to zarządzanie kryzysem, który wymusił zmiany w każdym obszarze przedsiębiorstwa. Zaczynając od łańcucha dostaw, który został znacznie zaburzony, poprzez produkcję, w której musieliśmy przekształcić dotychczasowy model pracy i kończąc  na kliencie, którego potrzeby oraz model zakupowy zmieniły się. W każdych z tych aspektów wprowadziliśmy szereg zmian, które pozwoliły nam nie tylko przetrwać okres wahań rynkowych i niepewności ale również umocnić naszą pozycję i budować wartość marki Bracia Urbanek oraz Pan Pomidor - zapewnia Krzysztof Urbanek.

Brcia Urbanek - pandemia a eksport

- Rynki na których byliśmy obecni od lat, z uwagi na charakter naszych produktów udało się zachować. Niemniej jednak mieliśmy bardzo dużo rozpoczętych innowacyjnych projektów, które były przygotowywane do startu bądź też rozpoczynały się. Niestety z uwagi na skupienie uwagi sieci i zagranicznych dystrybutorów na zabezpieczaniu bieżących podstawowych potrzeb, wszystkie nowe projekty zostały odłożone w czasie. Ciężko jest określić, czy pandemia już się skończyła, ponieważ ciągle dochodzą nas niepokojące informacje z innych państw, decyzje o powrocie obostrzeń. To co cieszy to fakt, że ludzie nauczyli się funkcjonować w nowej rzeczywistości i ich zachowania konsumencie nie podlegają już nieprzewidywalnym wahaniom. Jeśli chodzi o pozyskiwanie nowych rynków to czekamy na możliwość udziałów w targach międzynarodowych - dodaje Krzysztof Urbanek.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Dariusz 2021-08-10 20:00:07

    bełkot, z którego niewiele wynika

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!