Branża owoców jagodowych zapowiada kampanię „Czas na polskie superowoce!"
- Autor: www.portalspozywczy.pl/ pr
- Data: 11-04-2019, 16:03

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Podstawą jest zwiększenie konsumpcji. Świadomy konsument kupi więcej i bardziej odpowiedzialnie. Bez uświadomienia odpowiednich grup konsumentów żadne działania, na dłuższą metę, nie będą skuteczne. Bazujemy na uznanych kompetencjach produkcyjnych polskich plantatorów. Wykorzystując doświadczenia borówki wysokiej, będziemy promowali współpracę wszystkich owoców jagodowych oraz wszystkich ogniw w łańcuchu dostaw. Wspólnie podejmiemy wysiłek kreacji rynku - mówi Witold Boguta, Prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw.
Projekt uzyskał dofinansowanie z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, a jego koszt wyniesie około 375 tys. zł. Pozwoli to na kontynuację i rozszerzenie dotychczas prowadzonych działań promocyjnych. Kampanię „Czas na polskie superowoce!” zrealizuje Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw. Wśród partnerów KZGPOiW są: Stowarzyszenie Plantatorów Borówki Amerykańskiej, Stowarzyszenie Plantatorów Truskawki, Krajowe Stowarzyszenie Plantatorów Czarnych Porzeczek, Stowarzyszenia Plantatorów MiniKiwi. Realizacja zadania będzie odbywała się przy współpracy z Krajowym Zrzeszeniem Plantatorów Aronii ARONIA POLSKA oraz Stowarzyszeniem Plantatorów Jagody Kamczackiej. Partnerem merytorycznym jest Fundacja Promocji Polskiej Borówki.
komentarze (0)