Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Owoce i warzywa

Cukrownie Pfeifer & Langen Polska zakończyły kampanię cukrowniczą

  • Autor: oprac. OW
  • Data: 01-02-2023, 13:16
Cukrownie Pfeifer & Langen Polska zakończyły w połowie stycznia kampanię cukrowniczą. Wysokie ceny skupu spowodowały, że produkcja buraków stała się najbardziej opłacalna w porównaniu z podstawowymi uprawami rolniczymi w Polsce.
Cukrownie Pfeifer & Langen Polska zakończyły kampanię cukrowniczą

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Pfeifer & Langen Polska: Zakończenie kampanii cukrowniczej

Kampania trwała 132 dni, na początku stycznia zakończyła się w rejonie Glinojecka, a w połowie miesiąca – w Wielkopolsce (cukrownie w Środzie Wlkp., Gostyniu i Miejskiej Górce).  

Plantatorzy uzyskali średnio ponad 60 ton buraków z hektara przy polaryzacji na poziomie około 16 proc. Największym problemem były skrajne warunki pogodowe. Wiosną po krótkim okresie dobrej pogody przyszły suche dni i wiatry. Pod koniec lipca i w sierpniu panowała susza, a na przełomie września i sierpnia - opady deszczu, które spowodowały wtórną wegetację buraków. 

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!