Co zadecydowało o takim, a nie innym wyniku?

- Niewątpliwy wpływ na ten fakt miał patriotyzm konsumencki i lojalność klientów, którzy już od kilkudziesięciu lat kupują nasze przyprawy i dodatki do ciast oraz deserów. To właśnie specjalnie dla nich uruchomiliśmy nasz fanpage Cykoria, który w chwili obecnej ma ponad 1000 aktywnych fanów. Naszym początkowym celem było zachęcenie Polaków do gotowania, stworzenie platformy z inspirującymi oraz prostymi w przygotowaniu przepisami i wzmocnienie wizerunku marki wśród odbiorców końcowych – mówi Jerzy Kurowski dyrektor ds. handlu i marketingu Cykoria S.A.

– Chcieliśmy być bardziej otwarci na konsumentów i udało się. Nasz fanpage cieszy się coraz większą popularnością a my jesteśmy jeszcze bliżej naszych fanów. Dzięki ich obecności poznajemy ich potrzeby i możemy jeszcze lepiej dostosować się do ich oczekiwań - dodaje.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl