Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Cykoria S.A.: Przez drogie surowce podnieśliśmy ceny naszych produktów o 5 proc.

- Wzrost cen surowców a zwłaszcza cukru, mąki i przypraw nie pozostał bez echa. Cykoria S.A. była zmuszona podnieść ceny niektórych swoich wyrobów o ok. 5 proc. Dynamika naszej sprzedaży w 2010 r. wyniosła 105 proc. Pomimo wzrostu cen surowców szacujemy, że dynamika sprzedaży w roku 2011 będzie kształtowała się na tym samym poziomie - mówi Łukasz Orfin, specjalista ds. marketingu Cykoria S.A.

Cykoria S.A.: Przez drogie surowce podnieśliśmy ceny naszych produktów o 5 proc.
Część produktów firmy Cykoria S.A. podrożało o około 5 proc.

- W tym roku planujemy inwestycje w unowocześnianie linii produkcyjnych, wprowadzanie nowych technologii i nowych produktów a także dodatkowe działania marketingowe - mówi Łukasz Orfin.

Swój udział w rynku przypraw Cykoria szacuje na 4- 5 proc. Według danych firmy Nielsen od lutego 2010 r. do stycznia 2011 r. Polacy wydali na przyprawy jednorodne czyli m.in. pieprz czy paprykę oraz na mieszanki przypraw i dodatki około 1 mld zł. Udziały największego gracza w tej branży, firmy Kamis, wyniosły w 2010 r. w ujęciu wartościowym około 35 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Cykoria S.A. RSS ALERT    /    Kamis RSS ALERT    /    przyprawy RSS ALERT    /    papryka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.11.178
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!