DayUp Pearls: Postawiliśmy na nieoczywiste połączenia smakowe
Arteta wprowadza do sprzedaży limitowaną linię produktu DayUp Pearls - Summer Edition. To trzy nowe warianty smakowe inspirowane letnimi drinkami: Piña Colada, Mojito i Margarita.

Nowe propozycje to rozszerzenie linii DayUp Pearls, w której do tej pory dostępne były w 6 wariantach smakowych. Trzy nowe produkty z linii Summer Edition to specjalna, limitowana edycja dostępna w ofercie marki w sezonie letnim.
- Według danych konsumenckich firmy Mintel, niemal trzy piąte konsumentów na rynku niemieckim, hiszpańskim i włoskim przyznaje, że lubi próbować limitowanych edycji smakowych. W Polsce ten odsetek jest nieco wyższy, osiągając 70 proc. – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Honorata Jarocka, Senior Food and Drink Analyst, Mintel.
- Znając preferencje naszych konsumentów, staramy się zawsze wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom wprowadzając nowe produkty na rynek. W tym sezonie postawiliśmy na orzeźwiające i nieoczywiste połączenie inspirowane letnimi koktajlami. Limitowana edycja DayUp Pearls Summer będzie dostępna od kwietnia 2019 roku – komentuje Bartosz Ponikło, Dyrektor ds. Marketingu Arteta.
Cała gama produktów DayUp Perls to smaczna alternatywa dla deserów mlecznych. Hasło marki #bezściemy w pełni oddaje skład produktów. Nie zawierają one sztucznych substancji zapachowych, wypełniaczy, syntetycznych witamin, dodatków, barwników, polepszaczy smaków oraz konserwantów. Do ich wyrobu nie użyto cukru, słodzików, syropu glukozowego ani tłuszczów utwardzanych. To desery wegańskie oraz naturalnie bezglutenowe.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.