Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

DayUp: Rynek prozdrowotnych przekąsek rozwija się bardzo dynamicznie

- Polski konsument jest coraz bardziej świadomy żywieniowo. Już ponad 40% Polaków zwraca uwagę na naturalność produktów spożywczych. Zwłaszcza przekąski, w tym batony są kategoriami, które relatywnie najszybciej absorbują trendy związane ze zdrowym odżywianiem - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Piotr Izdebski, prezes zarządu firmy Arteta - właściciela marki DayUp.

DayUp: Rynek prozdrowotnych przekąsek rozwija się bardzo dynamicznie
Piotr Izdebski, prezes zarządu firmy Arteta Sp. z o. o/ fot. materiały prasowe

- W obszarze świadomości w zakresie czystej etykiety widzimy wpływ pokolenia tzw. Millenialsów na kształtowanie się postaw konsumentów mass marketowych. Charakteryzują się one m.in. erozją zaufania do wielkich brandów i wynikającą z tego potrzebą poszukiwania nowości alternatywnych, jeszcze bardziej wartościowych ofert. Transparentność i uczciwość, również na poziomie składu produktów, to wartości bez których trudno już konkurować o względy współczesnych konsumentów.  Poszukują oni nie tylko produktów on-the-go, co wynika  z tego, że żyją coraz szybciej i aktywniej. Nowe pokolenie konsumentów oczekuje od marek obietnicy opartej na wartościach i misji, z którą mogliby się utożsamić - wylicza prezes.

Jak Arteta i DayUp reagują na te potrzeby i trendy?

- Tworzymy produkty, które wyróżniają się na tle konkurentów swoją innowacyjnością. Są odpowiedzią na większość współczesnych trendów w branży spożywczej. Produkty DayUp są wygodne w użyciu, są zgodne z doktrynalnie pojmowaną „czystą etykietą”, część z nich stanowi doskonałą ofertą dla wegan, osób poszukujących produktów bezglutenowych. Ponadto nigdy nie dodajemy cukru. Głęboko wierzymy, że każdy zasługuje na dobrej jakości, uczciwe produkty spożywcze, które powinny być dostępne w osiągalnych punktach cenowych, w jak najszerszej dystrybucji. Tworzymy markę z misją, której celem jest nie tylko zaspokajanie potrzeb alimentacyjnych konsumentów w optymalny sposób, ale również walka o lepszą żywność. Żywność spójną z hasłem marki DayUp - „bez ściemy” - dodaje Piotr Izdebski.

I dodaje: - Naszą podstawową linię przekąsek owocowych z jogurtem i ziarnami zbóż pozycjonujemy jako alternatywa dla jogurtów smakowych. Natomiast marka DayUp Pearls, czyli nasze desery owocowe ze śmietanką kokosową i tapioką stanowią niespotykaną pod względem czystości etykiety i wygody opakowania ofertę w ramach kategorii deserów mlecznych. W najbliższych miesiącach planujemy wprowadzenie wielu nowości i dalszy rozwój asortymentu marki DayUp. Cały czas poszukujemy, testujemy, analizujemy trendy i możliwości rozwoju naszego portfolio. Nasz model biznesowy pozwala nam na wchodzenie w różne, całkiem odmienne kategorie produktowe. Niemniej jednak wszystkie nasze nowe produkty łączyć musi doktrynalne wręcz podejście do czystości składu, co jak wspominałem, wynika z istoty misji marki DayUp - swoistego „uzdrawiania” różnych kategorii spożywczych. Pod tym względem w obszarze naszego zainteresowania jest na przykład kategoria śniadaniowa - zapewnia.

więcej informacji:

DayUp RSS ALERT    /    Arteta RSS ALERT    /    Piotr Izdebski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.29.190
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!