Od 20 sierpnia w sklepach Decathlon dostępne są wszystkie produkty Purella.

Superfoods to rośliny, które - według naukowców - wyróżniają się bardzo dużą zawartością substancji odżywczych. Są bogate w witaminy, minerały, aminokwasy i błonnik, których nasz organizm potrzebuje każdego dnia. Purella to holistyczny koncept odżywiania, dzięki któremu w bardzo prosty sposób, dzięki regularnemu stosowaniu superfoods można poprawić swoje nawyki żywieniowe i wesprzeć swój organizm.   

Właściwe zbilansowanie diety jest szczególnie ważne, gdy regularnie trenujemy, chcemy poprawić wyniki sportowe albo zadbać o dobre samopoczucie. Osoby ćwiczące mogą mieć jeszcze większe zapotrzebowanie na „to, co zdrowe”.  

- Chcemy jako Decathlon, by wszyscy Polacy mogli czerpać przyjemności i korzyści płynące z uprawiania sportu, to jest nasza misja. Równolegle uważnie obserwujemy trendy na rynku, potrzeby klientów i jesteśmy przekonani, że odżywianie to jeden z filarów zdrowego, aktywnego trybu życia. Wprowadzenie do oferty produktów w partnerstwie z Purellą to w 100 proc. nasza lokalna decyzja w Polsce i wierzymy, że dzięki niej wzrośnie atrakcyjność Decathlon jako marki kompleksowo odpowiadającej na potrzeby sportowców. Decathlon (z 60 sklepami i produkcją w Polsce) ma ambicje proponować kompleksową ofertę dla wszystkich prowadzących aktywny, sportowy tryb życia. Dieta, zdrowe i zbilansowane odżywianie to tematy, które bardzo szybko się rozwijają, a my chcielibyśmy być jednym z motorów napędowych tych zmian. Cieszymy się ze współpracy z Purellą, ponieważ łączy nas pasja do sportu - mówi David Derouane, prezes Decathlon Polska.

- Wychodzimy naprzeciw rynkowym trendom i proponujemy naszym klientom produkty, które pomogą im osiągać lepsze sportowe wyniki, mieć lepsze samopoczucie, dostarczą energii i wzmocnią organizm - mówi Mateusz Potstada, Dyrektor Sportów Fitness Decathlon.

Linia produktów Purella będzie promowana w sieci Decathlon pod hasłem SUPERFOODS = SUPERMOC - W 100 procentach naturalna żywność, która wspomaga trenujących dając im moc do realizowania osobistych celów - tłumaczy Artur Gajewski, Dyrektor Marketingu w Purella.

Produkty Purella kupić będzie można pojedynczo lub w specjalnie przygotowanych we współpracy z Decathlon zestawach dostępnych wyłącznie w sklepach tej sieci.

Klienci w sieci znajdą informacje o oferowanych produktach oraz jadłospisy zapewniające optymalne odżywianie organizmu. Plany żywieniowe opracował dietetyk marki Purella specjalnie z okazji rozpoczęcia współpracy z siecią Decathlon.

- W Purella wierzymy, że każdy może jeszcze lepiej zadbać o siebie, dlatego misją naszej firmy jest „demokratyzowanie zdrowego odżywiania”. Zaprezentowanie produktów Purella Superfoods klientom sklepów Decathlon to dla nas ogromna szansa na dotarcie do nowej, szerszej kategorii, świadomej swoich potrzeb, a dla Purella kolejny krok w budowaniu świadomości superfoods w Polsce - mówi Artur Gajewski.

Z kolei misją sieci Decathlon jest sprawienie, by sport był dostępny dla coraz większego grona.

- Coraz więcej Polaków jest aktywnych fizycznie. Rośnie również świadomość, jak istotnymi elementami życia są ruch i zdrowa dieta. Teraz - dzięki produktom Purella w Decathlon - nasi klienci mogą zadbać o siebie bardziej kompleksowo - dodaje Mateusz Potstada.

Całe portfolio produktów Purella Superfoods będzie początkowo dostępne w wybranych sklepach oraz na stronie sieci. Jeszcze w tym roku planowane jest rozszerzenie asortymentu na sieć sklepów w całej Polsce.

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl