Delecta rusza z nową kampanią cukrów smakowych
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 02-04-2019, 14:20

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
W myśl idei „jesteś tym, co jesz” marka Delecta stworzyła linię „Z serca natury”, która wyróżnia producenta na tle konkurencji pod względem uproszczonego składu i zastosowania wyłącznie wysokiej jakości naturalnych składników. Seria jest stale poszerzana o nowe produkty. Przykładem takiego produktu jest popularny cukier smakowy, który podczas domowych wypieków uwzględniany jest niemal w 90% przepisów, co stawia go na drugim miejscu, zaraz po proszku do pieczenia.
– Wielkanoc to zaraz po Bożym Narodzeniu drugi kluczowy sezon dla kategorii dodatków do ciast. To właśnie w tym czasie Polacy jeszcze chętniej spotykają się z bliskimi i celebrują wspólne chwile. Cukier smakowy to nieodzowny element wielu wypieków, bez którego nie wyobrażamy sobie ciasta. Nie zamykamy się jednak tylko na dojrzalszą i doświadczoną kulinarnie grupę odbiorców. Nasze nowe warianty smakowe z pewnością przypadną do gustu również młodszym adeptom sztuki wypieku, stąd decyzja o skoncentrowaniu promocji w kanałach social media marki Delecta – powiedziała Monika Rożnowska, starszy kierownik marki Delecta w Bakalland SA.
komentarze (0)