Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Delecta z nowym wizerunkiem i komunikacją

  • Autor: pr
  • Data: 01-03-2016, 11:50
Delecta wystartowała z początkiem marca z kampanią reklamową „prosto z serca”. Działania zaplanowane na 6 tygodni w kluczowych stacjach telewizyjnych komunikują nową odsłonę marki, obejmującą odświeżone logo, nowe hasło i zmienione graficznie opakowania.
Delecta z nowym wizerunkiem i komunikacją
fot. Delecta

Delecta to marka z wieloletnią tradycją. Relaunch marki, obejmujący lifting logotypu, wprowadzenie hasła „Prosto z serca” oraz zmianę estetyki opakowań, ma na celu wzbogacenie wizerunku o nowe wartości.

- Marka Delecta chce być modna, inspirująca, pragnie dzielić się radością, wyznaczać trendy, czerpiąc z bogactwa swego doświadczenia. Tak, jak dla współczesnej Polki,  dumnej ze swojej rodziny i ciepłej więzi z bliskimi, dla Delecty codzienne drobne gesty prosto z serca i szczere intencje liczą się najbardziej. Bo proste rozwiązania przynoszą radość z dawania i sprawiają, że ludzie stają się sobie naprawdę bliscy – mówi Monika Rożnowska, starszy kierownik marki Delecta w Bakalland.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Nowe wartości marki komunikują 4 spoty reklamowe.

Integralnym elementem relaunchu marki są nowe opakowania, wprowadzane stopniowo od  początku roku. Do wczesnej jesieni na sklepowych półkach powinien znaleźć się pełny asortyment Delecty w nowej odsłonie.

 

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!