Dlaczego Sukcesiliana dostępna jest tylko w Żabce?
- Autor: Adam Tubilewicz
- Data: 15-06-2022, 15:48
Rozpatrując różne aspekty doszliśmy do wniosku, że Żabka jest w stanie zapewnić nam unikalny sposób wprowadzenia produktu na rynek z idealnym dopasowaniem formatu - sklepu convenience, wielkości sieci czy w końcu wsparcia komunikacji do naszej grupy docelowej - mówi nam Magda Likus, Brand Partnerships Director w Universal Music Poland.

Twórcy Sukcesiliany zdecydowali się współpracować na wyłączność z Żabką w początkowym okresie. fot. za YouTube
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Sukcesiliana to nowa marka mrożonej pizzy, stworzona przez rapera Kizo, brand MyToSukces, Universal Music Poland oraz producenta mrożonej żywności Freiberger Group.
- Skąd wziął się pomysł na ten projekt i dlaczego wybrano do niego akurat Kizo?
- Jaki wpływ miał Kizo na ostateczny kształt Sukcesiliany? Czy mrożona pizza to dopiero początek dużego spożywczego brandu?
komentarze (0)