Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Owoce i warzywa

Dlaczego Sukcesiliana dostępna jest tylko w Żabce?

  • Autor: Adam Tubilewicz
  • Data: 15-06-2022, 15:48
Rozpatrując różne aspekty doszliśmy do wniosku, że Żabka jest w stanie zapewnić nam unikalny sposób wprowadzenia produktu na rynek z idealnym dopasowaniem formatu - sklepu convenience, wielkości sieci czy w końcu wsparcia komunikacji do naszej grupy docelowej - mówi nam Magda Likus, Brand Partnerships Director w Universal Music Poland.
Dlaczego Sukcesiliana dostępna jest tylko w Żabce?
Twórcy Sukcesiliany zdecydowali się współpracować na wyłączność z Żabką w początkowym okresie. fot. za YouTube

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

  • Sukcesiliana to nowa marka mrożonej pizzy, stworzona przez rapera Kizo, brand MyToSukces, Universal Music Poland oraz producenta mrożonej żywności Freiberger Group.
  • Skąd wziął się pomysł na ten projekt i dlaczego wybrano do niego akurat Kizo?
  • Jaki wpływ miał Kizo na ostateczny kształt Sukcesiliany? Czy mrożona pizza to dopiero początek dużego spożywczego brandu?
Dalsza część artykułu (94%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!