Dr. Oetker: Nasze udziały w segmencie pizz mrożonych wzrosły o 12 proc. w ciągu roku
- Autor: portalspozywczy.pl / pr
- Data: 03-01-2013, 12:21
Z danych Nielsena wynika, że w ciągu ostatniego roku rynek pizz mrożonych wzrósł wartościowo o 5 proc., a ilościowo o 9 proc. W tej kategorii trzy marki należące do Dr. Oetkera - Guseppe, Rigga i Ristorante - cieszą się najwyższą rozpoznawalnością wśród konsumentów. Udziały firmy w segmencie pizz mrożonych wynoszą obecnie 50 proc. wartościowo, co oznacza, że
w ostatnim roku wzrosły o 12 punktów procentowych - podaje firma.

Fot. Dr. Oetker
Jak dodaje firma Dr. Oetker to właśnie Guseppe jest najsilniejszą marką w tej kategorii. Z początkiem nowego roku spółka intensyfikuje swe działania, ruszając z kampanią promocyjną produktu, obejmującą reklamę telewizyjną oraz działania w internecie. Zaprezentuje ona również dwie nowości - kompozycje smakowe pizzy Guseppe - z szynką i sosem czosnkowym oraz z szynką i salami w wersji pikantnej.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Sprzedaż pizzy Guseppe będzie wspierana od stycznia jeszcze silniej niż w ubiegłym roku. Emisja spotów reklamowych jest zaplanowana na pierwszy kwartał 2013 r. w stacjach: TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych i filmowych. Ponad połowa emisji znajdzie się
w premiowych pozycjach w bloku. Reklama pojawi się również w kanałach VOD - czyli przy popularnych filmach i serialach.
Dr. Oetker Polska specjalizuje się w produkcji ciast w proszku, deserów, dodatków do pieczenia, dekoracji do ciast, środków żelujących, pizzy mrożonej i deserów gotowych. Obecnie w ofercie Dr. Oetkera znajduje się ponad 200 produktów, produkowanych w czterech zakładach: w Gdańsku-Oliwie (produkty w proszku), w Łebczu (produkty mrożone), w Makowie Mazowieckim (produkty mleczne) i Ciechomicach koło Płocka (słodkie dekoracje). Firma zatrudnia łącznie ponad 600 osób.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Sukcesiliana w Żabce. Ile kosztuje pizza od Kizo?
-
Hiszpańska sieć pizzerii w polskich rękach. Telepizza chce być liderem rynku
-
Iglotex wprowadza wegańskie pizze we współpracy z Upfield Professional
-
Pizza Live Show w Lidlu 10 maja. Sieć zaprasza na wspólne pieczenie pizzy we włoskim stylu
-
Włoska kuchnia ulubioną kuchnią młodych Polaków
-
Kopiec Kreta kończy 20 lat. "W Polsce pobił wszelkie rekordy sprzedaży"
-
Dr. Oetker o sukcesie Kopca Kreta i rynku ciast w Polsce
-
Pizza Hut wprowadza Wasz Box. Ile kosztuje? Jaki skład?
-
Dr. Oetker wycofuje się z Rosji. Sprzedaje rosyjską fabrykę i znika z rynku
-
Joe Biden zjadł pizzę z żołnierzami. Właściciele lokalu byli zaskoczeni
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
- Co będzie gdy mleczarniom zabraknie energii?
subskrybuj portalspozywczy.pl
komentarze (7)
Najlepsza pizza to Ristorante !!!
Odpowiedzbezkonkurencyjna jest Pasjonata z Iglotexu - duuużo lepsza od Ristorane
OdpowiedzCiekawe z którego oddziału iglotexu jest warszawiak? Moze i nie jest najgorsza ta Pasjo ale do Oetkera to jej daleko. W produktach Iglotexu jakość poleciała, salami śmierdzi, ciasto do bani, a połowa produktów przepakowywanych bo terminy lecą hahaha.
OdpowiedzWłoch ma racje , jak pizzę to tylko Oetker. Choć najlepsza jest i tak swierza, bo do tych mrozonych wkładają co chcą . U nas w Krakowie można czasami kupić pizzę z iglotexu za 1 zł, ale termin przydatności jeden tydzień, śmiech Kaszubi !!! Co Wy kalendarza nie znacie i nie wiecie ile mrożone powinno miec terminu, czy wszystko Wam sie psuje ?????
OdpowiedzBrawo. Iglotex pewnie stracił te 12% i dostał po tyłku i bardzo dobrze.Należy im się. A Droetkerowi proponuje dać przedstawicielom dystrybutorów 1zł za sprzedany karton i iglotex zniknie z zamrażalek. Razem z hortexem zniszczcie tą bandę wyzyskiwaczy.
Odpowiedz