Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Dyrektor Helio: Moda na zdrową żywność wpływa na rynek produktów dla dzieci

- Wyraźnym trendem kształtującym dzisiejszy rynek jest sięganie po przekąski naturalne i zdrowe. Moda na zdrową żywność wpływa nie tylko na dorosłych, ale pośrednio także na dzieci. Według przeprowadzonych badań coraz większy odsetek rodziców deklaruje, że stara się kupować swoim dzieciom zdrowe przekąski, zaś polscy konsumenci przywiązują największą wagę do tego by żywność była naturalna, nie zawierała konserwantów, oraz cechowała ją wysoka jakość – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Grzegorz Sobociński, kierownik biura zarządu i marketingu w firmie Helio.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-08-2015, 10:28
Dyrektor Helio: Moda na zdrową żywność wpływa na rynek produktów dla dzieci
Grzegorz Sobociński, kierownik biura zarządu i marketingu w firmie Helio

Zdaniem Grzegorza Sobocińskiego, z badań wynika, że Polacy coraz częściej chcą być świadomymi konsumentami - wiedzieć co kupują i jedzą. - Jednocześnie naukowcy dowodzą, że kolejne pokolenia są słabsze i bardzie podatne na choroby cywilizacyjne, a konserwanty mogą wpływać na nasze zdrowie bardziej niż dotychczas przewidywano – dodaje.

- Wyniki badań wskazują również, że Polacy coraz chętniej sięgają po produkty od sprawdzonych i pewnych dostawców, w ten sposób minimalizując ryzyko nietrafionych zakupów. Ważne jest także rodzime pochodzenie produktów – mówi kierownik w Helio.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jak podkreśla, na przestrzeni ostatnich dekad nastąpiły bowiem procesy, które zmieniły nasze (jako społeczeństwa) przyzwyczajenia i styl życia. - Truizmem jest zatem stwierdzenie, że brak ruchu przyczynia się do otyłości, jednak im mniej ruchu tym większa rola pozostałych czynników, w tym przede wszystkim diety. Niezależnie zatem od promocji aktywności fizycznej, korzystnym dla społeczeństwa jest edukacja w zakresie zasad zdrowego żywienia. Dlatego właśnie przy tworzeniu kampanii mediowych współpracujemy z dietetykami i czołową akademią medyczną w Polsce, aby nasz przekaz był nie tylko atrakcyjny, ale przede wszystkim kompetentny i przydatny. Oczywiście angażujemy się zatem w promocję sportu, ot chociażby sponsorując zakup strojów sportowych dla dzieci z mniej zamożnych klubów sportowych, ale przede wszystkim staramy się podpowiadać jak jeść zdrowo i minimalizować skutki naszych niekorzystnych przyzwyczajeń żywieniowych, np. jeżeli obiecaliśmy dziecku popcorn do wspólnego oglądania filmu, czy meczu, to zamiast tradycyjnego produktu wybierzmy popcorn Helio Natura bez tłuszczu i soli, dzięki czemu uzyskamy naprawdę zdrowy kompromis między zachciankami a zdrową dietą – podsumowuje Sobociński.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!