• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Dyrektor Nestle Nutrition: Marki własne w kategorii żywności dla dzieci to wciąż nisza

W Polsce marki własne sieci handlowych w kategorii żywności dla dzieci są dość słabo rozpowszechnione i zajmują ok. 2-3 proc. rynku. Największy sukces na tym polu osiągnął Rossmann, który posiada brand Baby Dream i jest dość dobrze rozpoznawalny - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, dyrektor Nestle Nutrition na Polskę i Kraje Bałtyckie.
  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 14-06-2011, 13:02
Dyrektor Nestle Nutrition: Marki własne w kategorii żywności dla dzieci to wciąż nisza

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Było kilka innych prób rozpowszechniania takich produktów przez inne sieci, ale jest to bardzo trudne właśnie ze względu na element zaufania, który jest niesłychanie istotny. Rodzice mniejszą uwagę zwracają też na cenę, szczególnie jeśli chodzi o mleka. Dlatego też wprowadzenie marki własnej na tak tradycyjny rynek jak polski jest trudne i na razie nikomu się tego nie udało zrobić z dużym sukcesem - tłumaczy Tomasz Retmaniak.

Jak dodaje Nestle Nutrition oraz marka Gerber nie chce i nie planuje produkcji marek własnych. - Nie możemy sobie na to pozwolić, ponieważ musielibyśmy obniżyć cenę, a przez to jakość tych produktów - komentuje nasz rozmówca.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!