Dżemy Bakallandu trafią do sklepów na początku lutego
- Zakładamy, że przez pierwsze 18 miesięcy zdobędziemy 3,5 proc. rynku dżemów co pozwoli nam zająć trzecie miejsce w tej kategorii produktowej wśród producentów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marian Owerko, prezes Bakallandu.

Przedstawiciele spółki dwa lata temu zapytali swoich klientów, co powinno znaleźć się w portfelu marek Bakalland, okazało się, że ich zdaniem dżemy byłyby idealnym uzupełnieniem oferty.
- Dlatego postanowiliśmy spróbować i nasze dżemy będą dostępne na sklepowych półkach od 1 lutego - mówi Marian Owerko, prezes Bakallandu.
Polski rynek dżemów według szacunków jest warty 325 mln zł rocznie. Rozkład sił na rym rynku może się wkrótce zmienić, zwłaszcza, że do kupienia jest dżemowa marka Sorella, która należy do Agros Novy.
- Nie jesteśmy zainteresowani zakupem marki Sorella - zapewnia Marian Owerko. Zainteresowanie kupnem marki Sorella wyraził prezes Makaronów Polskich - Paweł Nowakowski.
