Partner portalu
partner portalu
Owoce i warzywa

Dżemy i powidła marki Herbapol

Jabłko to ulubiony owoc Polaków[1], dlatego – wychodząc naprzeciw potrzebom i  preferencjom konsumentów – marka Herbapol wprowadziła na rynek Dżem Jabłkowy z polskich owoców. Inspiracje do wykorzystania produktów dżemowych marki będzie można oglądać w najbliższych odcinkach programu Dzień Dobry TVN.

Dżemy i powidła marki Herbapol

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez Herbapol-Lublin S.A.
Data: 25-03-2020, 12:45

Wartość polskiego rynku powideł i dżemów rośnie z roku na rok – na przestrzeni ostatnich dwóch latjego wartość wzrosła z 432 mln zł do 439 mln zł [2]. Owocowe przetwory, w polskich domach od lat dodawane do różnych wyrobów kulinarnych, wzbogacając w ten sposób ich smak.

Nowy Dżem Jabłkowy to jeden z 15 owocowych przetworów, jakie znajdują się w ofercie marki Herbapol. Produkt o obniżonej zawartości cukru zawiera 100% jabłek z mazowieckich sadów, a w jego składzie nie znajdziemy gumy guar. Oprócz niego, w ofercie marki dostępny jest m.in. Dżem Truskawkowy zawierający wyłącznie polskie truskawki, Dżem Wiśniowy produkowany z certyfikowanej odmiany wiśni nadwiślanki, a także Powidła Węgierkowe przyrządzone z najlepszej jakości polskich śliwek węgierek. Podobnie jak w przypadku Dżemu Jabłkowego, również pozostałe produkty nie zawierają gumy guar i są o obniżonej zawartości cukru.

Dodanie tych produktów, powstałych z owoców pochodzących wyłącznie z Polski, do różnego rodzaju dań, uczyni z nich prawdziwie aromatyczną ucztę. Pomysły na wykorzystanie dżemów i powideł marki  Herbapol w kuchni zostały przedstawione w programie Dzień Dobry TVN 21 marca; po raz kolejny pojawią się w programie 29 marca, a następnie 4 kwietnia. Sebastian Olma oraz Grzegorz Zawierucha pokażą, jak nietuzinkowo, innowacyjnie, a zarazem prosto i wygodnie można wykorzystać produkty dżemowe i powidła w kuchni codziennej, ale również podczas przygotowań potraw, które trafią na wielkanocny stół.



[1] Źródło: ARC RYNEK I OPINIA, 2014
[2] W okresie skumulowanym luty 2018 - styczeń 2019 oraz w okresie skumulowanym luty 2019 - styczeń 2020. Źródło: Herbapol za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), Sprzedaż wartościowa, w okresie II 2018 – I 2019 oraz II 2019 – I 2020 w kategoria: Dżemy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.220.31
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!