Eksperci o inwestycji Chodakowskiej: Kojarzenie produktu ze znaną osobą podnosi jego wartość
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 27-10-2017, 12:45
- Łączenie marki produktu z nazwiskiem znanej osoby jest powszechne w branży dóbr konsumpcyjnych. A kojarzenie produktu ze znaną osobą podnosi jego wartość w oczach konsumentów, co pozwala zwiększyć penetrację rynku oraz podnieść rentowność. Takie zaangażowanie ma najczęściej formę umowy licencyjnej, ale czasami wiąże się też z inwestycją kapitałową osoby, która użycza swoje nazwisko - mówi Piotr Grauer, dyrektor w KPMG.
fot. materiały prasowe
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Znana trenerka fitness, Ewa Chodakowska, wraz z mężem Lefterisem Kavoukisem, zainwestowali w producenta superfoods - firmę Purella Food. Partnerzy zapowiadają, że razem będą produkować prozdrowotną żywność, na początku batony i tzw. kulki mocy, pod szyldem BeRAW. Więcej na ten temat czytaj również: Ewa Chodakowska inwestuje w producenta superfoods - firmę Purella Food
Dalsza część artykułu (81%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (0)