• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Ewa Chodakowska na XII FRSiH: Trzeba być najlepszą wersją siebie, a pasja przerodzi się w biznesowy sukces

Strona 2 z 2
  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-11-2019, 12:09

I wymieniała, że misja, odwaga próbowania, a także relacje to m.in. główne narzędzia do wprowadzania zmian w swoje życie.

- Podjęłam z mężem decyzję, że połączymy się ze start-upem Purella i teraz biorę  udział w tworzeniu każdego produktu tej firmy – począwszy od smaku, poprzez konsystencję, aż po jakość. Współpracujemy przy tym z moimi dietetyk klinicznymi i jest to przedłużeniem tego kim ja jestem. Nie nosze przekłamania ulepszaczy smaków i jestem jak papierek lakmusowy dla konserwantów.  Jestem częścią tego biznesu, a ekipa, z którą współpracujemy to wspaniale osoby i darzymy się zaufaniem – wskazywała Ewa Chodakowska.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Dzięki  temu, że jesteśmy w mediach społecznościowych, znamy naszych konsumentów i odbiorców, pytamy czego oczekują i dostajemy odpowiedz. Zależy nam na tym, żeby być dynamiczną marką i odpowiedzi, które pojawiają się najczęściej  bierzemy bardzo serio i staramy się dostarczać takie produkty. Takie jak m.in. Probiotic Cookies – w 100 proc naturalne i wegańskie – doskonale sprawdzają się rano do kawy i herbaty, poprawiają prace jelit. Masło orzechowe w trzech wersjach  czy migdały w czekoladzie gorzkiej 86 proc. ze znikomą ilością cukru trzcinowego oraz Brownie cookie – ciasteczka z czekoladą -  wymieniała.

Podkreślała, że warto być w stałym kontakcie z konsumentami.

- Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi konsumentkami - dzięki temu każda dziewczyna może czuć się zauważona i doceniona, bo komunikacja jest obustronna.  Rozpieszczamy naszych fanów, dlatego pięknie o nas piszą w socialmediach  – i takie mile komunikaty dostajemy każdego dnia. Panowie też przekonują się do moich batonów - mówiła.

- Nasze produkty są w masowej sprzedaży i według badań firmy Nielsen marka  BeRow jest na trzecim miejscu wśród batonów specalistycznych, chociaż na rynku jest dopiero dwa lata. A skoro jesteśmy na trzecim miejscu, to znaczy, że mamy jeszcze coś do zrobienia i dla nas oznacza to wyzwanie i jeszcze dużo pracy – dodała Ewa Chodakowska.

- I na koniec chcę podkreślić: Bądź najlepszą wersją siebie, a Twoja pasja przerodzi się w sukces! - zakończyła Ewa Chodakowska.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • dyrdymły czyli image jak android 2019-11-13 19:12:08

    model biznesu :kocham siebie i lubie zaj...ście wyglądać , pocić się na budowie nie będę , bynajmniej , nawet nie zwiedzam takich miejsc bo pylący cement wysusza cerę

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!