Firma Bracia Urbanek: Inwestujemy w budowę dwóch marek - Urbanek i Pan Pomidor - w Polsce i za granicą (wywiad)
- Autor: Albert Katana, www.sadyogrody.pl
- Data: 04-01-2019, 10:22

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Produkty Firmy Bracia Urbanek opierają się współczesnej modzie na żywność eko, fit, funkcjonalną. Są tradycyjne, niezmienne od lat - przynajmniej takie sprawiają wrażenie. Czy to zaplanowana strategia, czy zwyczajnie robicie to, co umiecie najlepiej?
Nie do końca – mimo, że Firma Bracia Urbanek jest kojarzona z tradycją i wieloletnim przywiązaniem konsumenta mamy również drugą markę: Pan Pomidor, którą, wprowadziliśmy na rynek 5 lat temu odpowiadając na potrzeby konsumenta kategorii „convenience”.To są zupy świeże, na naturalnych składnikach, gotowe do spożycia w plastikowych opakowaniach. Byliśmy jedną z pierwszych firm wychodzących z ofertą zdrowych dań funkcjonalnych i budowaliśmy tę kategorię od podstaw (w chwili obecnej jesteśmy w tej kategorii liderem rynkowym wg danych Nielsena z 2017 r.). Produkty marki Pan Pomidor idealnie wpisują się w obecne trendy: nasze zupy są daniem gotowym, zdrowym, przygotowywanym wg starych receptur z warzyw i świeżych ziół, starannie selekcjonowanych tak, by gotowy produkt był jak najwyższej jakości. Dodatkowo obydwie marki wpisują się również w trend „clean-label”, czyli szeroko pojętej zdrowej żywności. Każdy produkt z portfolio Firmy Bracia Urbanek nie zawiera konserwantów lub sztucznych dodatków. Bazujemy wyłącznie na składnikach 100% naturalnych.
komentarze (0)