Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Firma Bracia Urbanek: Inwestujemy w budowę dwóch marek - Urbanek i Pan Pomidor - w Polsce i za granicą (wywiad)

- Rozwijamy się organicznie, opierając nasz biznes na wielu kategoriach, inwestujemy w budowanie rozpoznawalności naszych dwóch marek – Urbanek i Pan Pomidor, rozwijamy produkcję marek własnych w kraju i międzynarodowo. W roku 2018 zaczęliśmy eksportować nasze zupy do Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, wchodzimy do krajów Beneluxu oraz Francji. Naszym celem jest kontynuowanie rozwoju firmy w obu kategoriach - mówi w rozmowie z www.sadyogrody.pl, Krzysztof Urbanek, dyrektor ds. handlu Firmy Bracia Urbanek.
  • Autor: Albert Katana, www.sadyogrody.pl
  • Data: 04-01-2019, 10:22
Firma Bracia Urbanek: Inwestujemy w budowę dwóch marek - Urbanek i Pan Pomidor - w Polsce i za granicą (wywiad)
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Produkty Firmy Bracia Urbanek opierają się współczesnej modzie na żywność eko, fit, funkcjonalną. Są tradycyjne, niezmienne od lat - przynajmniej takie sprawiają wrażenie. Czy to zaplanowana strategia, czy zwyczajnie robicie to, co umiecie najlepiej?

Nie do końca – mimo, że Firma Bracia Urbanek jest kojarzona z tradycją i wieloletnim przywiązaniem konsumenta mamy również drugą markę: Pan Pomidor, którą,  wprowadziliśmy na rynek 5 lat temu odpowiadając na potrzeby konsumenta kategorii „convenience”.To są zupy świeże, na naturalnych składnikach, gotowe do spożycia w plastikowych opakowaniach. Byliśmy jedną z pierwszych firm wychodzących z ofertą zdrowych dań funkcjonalnych i budowaliśmy tę kategorię od podstaw (w chwili obecnej jesteśmy w tej kategorii liderem rynkowym wg danych Nielsena z 2017 r.). Produkty marki Pan Pomidor idealnie wpisują się w obecne trendy: nasze zupy są daniem gotowym, zdrowym, przygotowywanym wg starych receptur z warzyw i świeżych ziół, starannie selekcjonowanych tak, by gotowy produkt był jak najwyższej jakości. Dodatkowo obydwie marki wpisują się również w trend „clean-label”, czyli szeroko pojętej zdrowej żywności. Każdy produkt z portfolio Firmy Bracia Urbanek nie zawiera konserwantów lub sztucznych dodatków. Bazujemy wyłącznie na składnikach 100% naturalnych.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!