• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Firma Bracia Urbanek zainwestowała w opakowania

Zmiana etykiet i wieczek naszych opakowań jest kolejnym etapem rozwoju naszej firmy - mówi Barbara Grzywacz Dyrektor Działu Handlu i Marketingu firmy Urbanek - Już od dłuższego czasu planowaliśmy i przygotowywaliśmy się do zmian. Prace nad nowym wizerunkiem trwały kilka miesięcy - dodaje.
  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 12-11-2012, 12:42

Jak tłumaczy, spółce zależało na dopracowaniu szczegółów tak, aby nowe opakowania zyskały ponadczasowy charakter.

- Zarówno w detalu jak i sektorze HoReCa zachowaliśmy szklane opakowania, które są chemicznie obojętne, nie wchodzą w żadne, niekorzystne dla zdrowia reakcje i pozwalają w pełni korzystać z walorów odżywczych znajdujących się z nich produktów. Szklane opakowania są bowiem częścią zdrowego stylu życia - mówi Barbara Grzywacz.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • ~ola 2012-11-13 10:52:07

    noooo, to teraz już chyba marketingowcom nie pozostaje nic innego, jak spakować zabawki i iść do domu! To doprawdy przełomowa chwila i decyzja, która wpłynie na losy świata! Nowe etykiety to zaiste nowe realia funkcjonowania na rynku!

    Odpowiedz
  • mistral 2012-11-13 13:15:30

    Co miesiąc ta sama informacja, a na firmowej stronie www żadnych zmian:-(. Aktualności z 2011 roku... Może Pani Dyrektor zaczęłaby od własnego podwórka, zamiast latać z każdą duperelą do mediów?

    Odpowiedz
  • ,,,,, 2012-11-13 20:38:31

    Ale nowość...bo padne z smiechu

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!