• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

FPH Paula: To dobry moment na inwestowanie w rynek zdrowej żywności

- Patrząc na mentalność Europejczyków, wśród których ostatnio panuje moda na zdrowe życie i odżywianie - to dobry okres na sprzedaż naturalnych, prozdrowotnych produktów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Adam Radaś, założyciel współwłaściciel firmy Paula.
  • Autor: Magdalena Brzózka, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-05-2010, 10:44
FPH Paula: To dobry moment na inwestowanie w rynek zdrowej żywności

Naturalne przekąski owocowo-warzywne Crispy w formie chrupiących krążków, pojawiły się na rynku w październiku 2009 r. Tym samym Paula  wpisała się w panujące wśród konsumentów trendy i modę na zdrowe odżywianie.

- Dążymy do tego, żeby maksymalnie zagospodarować nasze moce produkcyjne, gdyż obecnie wykorzystujemy zaledwie 30 proc. swoich możliwości produkcyjnych. Jesteśmy w stanie podnieść naszą wydajność o 100 proc. Jak już uda się nam wykorzystać obecny potencjał w 100 proc., uruchomimy kolejną fabrykę - mówi Adam Radaś.

W przyszłości władze firmy planują rozbudowywać brand Crispy i rozszerzać ofertę produktową.

- Chcemy produkować żywność, która spełnia określone funkcje, ale jednocześnie nie jest traktowana jak produkty lecznicze. Zmierzamy pójść w kierunku produktów funkcjonalnych. Potencjał rozwoju w tym segmencie jest potężny i w nim widzimy swoje miejsce. W przyszłości możemy poszerzać portfolio produktowe o żywność skierowaną do konkretnych, najbardziej wymagających grup konsumentów - mówi Adam Radaś.

Władze Pauli są spokojne o potencjał surowcowy. - Od lat pracujemy z tymi samymi rolnikami, mamy umowy kontraktacyjne i sprawdzone źródła surowca, który spełnia najwyższe wymogi pod względem jakości. W procesie produkcji wykorzystujemy najwięcej jabłek, a Polska jest największym zagłębiem jabłek na świecie - mówi Adam Radaś.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jedna paczka jabłkowego Crispy odpowiada zawartości dwóch świeżych jabłek, z których został wykonana. - W przypadku Crispy warzywnych, jedno opakowanie Crispy odpowiada 3 świeżym marchewkom, buraczkom lub pomidorom. Spożycie jednej paczki Crispy zaspakaja zapotrzebowanie na jedną z pięciu porcji owoców i warzyw zalecanych do spożycia w ciągu dnia - mówi Adam Radaś.

Obecnie Paula zatrudnia 212 osób. Firma planuje zwiększyć zatrudnienie.

 

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!