Fritar: Coraz bardziej liczy się jakość mrożonek pod marką własną
Do niedawna klienci wybierali mrożonki pod markami własnymi sieci ze względu na niższą cenę. - Da klientów jakość produktu nie miała specjalnego znaczenia - mówi Jacek Maciejewski, wiceprezes zarządu Fritar, spółki produkującej m.in. mrożone dania mączne i mrożonki warzywne. Jego zdaniem ten trend się jednak zmienia.

- W chwili obecnej zauważa się powolną zmianę w sposobie myślenia konsumentów, którzy wolą zapłacić nieco więcej za dużo lepszą jakość marek własnych - podkeśla wiceprezes Fritar.
Jego zdaniem taka sytuacja będzie skutkowała powstawaniem produktów premium marek własnych, tańszych od produktów markowych a jednocześnie 0 porównywalnej z nimi jakości.
- Ta grupa zaczyna dopiero się rozwijać i jak na razie nie jest standardem wśród producentów. Niewątpliwy wpływ na to mają luki edukacyjne wśród konsumentów - zauważa nasz Jacek Maciejewski.
Podkreśla, żeproducenci powinni przywiązywać wagę nie tylko do ekonomicznego wykorzystania mocy produkcyjnych, ale dbać także o wysoką jakość produktu. - W końcu, jeśli klient raz się sparzy, nie kupi danej mrożonki ponownie - dodaje.
