• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Fritar stawia na rozwój oferty dla branży gastronomicznej

Fritar liczy na rosnące zapotrzebowanie na produkty mrożone ze strony nie tylko barów i pubów, ale także ekskluzywnych restauracji. Aby ruszyć z ofertą premium, firma musiała zmodernizować park maszynowy.
  • Autor: Weronika Pietrykowska, portalspozywczy.pl
  • Data: 01-10-2009, 18:03
Fritar stawia na rozwój oferty dla branży gastronomicznej

Ofertę Premium dla tego sektora buduje od marca, obecnie firma wprowadziła frytki i produkty ziemniaczane. Od oferty ekonomicznej ma je wyróżniać idealny wygląd i większa wydajność wagowa po usmażeniu.

- Z ofertą produktów Premium ruszyliśmy po zakończeniu modernizacji parku maszynowego w naszej fabryce - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Doruch, kierowniki ds. Kluczowych Klientów Gastronomicznych Fritar S.A. Koszt modernizacji linii w tarnowskiej fabryce sięgnął 40 mln zł.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Jest to aktualnie jedna z najnowocześniejszych w Europie linii technologicznych do produkcji frytek ziemniaczanych, warzyw, mieszanek warzywnych, owoców i pierogów. W pełni zautomatyzowana, energooszczędna i przyjazna dla środowiska, pozwalająca na zwiększenie naszych mocy produkcyjnych przy jednoczesnym zapewnieniu bardzo wysokiej jakości produktów - mówi ł wówczas serwisowi portalspozywczy.pl Łukasz Pająk, specjalista ds. Marketingu P.P.CH. FRITAR S.A.

Oferta Premium ma być rozszerzeniem bieżącego asortymentu, „Ekonomiczny wybór" jest propozycją znaną odbiorcom od kilku lat.

- Biorąc pod uwagę potrzeby swoich klientów, firmy wypuszczają na rynek produkty zróżnicowane nie tylko asortymentowo ale i cenowo - zauważa Aleksandra Doruch.

Wyjaśnia, że nowa kategoria daje możliwość urozmaicania oferty także o produkty, których ze względu na cenę nie można było wprowadzić pod marką Ekonomiczny wybór.

- Niektóre produkty występują wyłącznie w wersji premium i nie są dostępne w wersji EKOnomicznej, jak np. pierogi czy marchewka mini - mówi przedstawicielka spółki Fritar.

W ofercie przedsiębiorstwa, oprócz frytek ziemniaczanych są m.in. mrożone warzywa, mieszanki warzywne, owoce, dania warzywno-mięsne, produkty mączno-ziemniaczane, a od 2007 r. także pierogi.

Przedsiębiorstwo Przemysłu Chłodniczego Fritar SA w Tarnowie po prywatyzacji, od sierpnia 2001 roku ma status spółki akcyjnej z całkowicie polskim kapitałem. Większościowym udziałowcem jest Regionalne Przedsiębiorstwo Przemysłu Chłodniczego "IGLOKRAK" Sp. z o. o. w Krakowie. Firma współpracuje z plantatorami i rolnikami województwa małopolskiego i województw ościennych, w zakresie pozyskiwania ekologicznych surowców do produkcji wysoko standardowej żywności o naturalnych walorach smakowych.

Produkty marki Fritar dostarczane są do wielu placówek handlowych na terenie całej Polski, jak również poza jej granicami. Spółka ma kontakty partnerskie z firmami europejskimi, także z firmami działającymi na rynkach wschodnich: w Rosji, na Litwie i Łotwie.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!