Frosta powalczy o pozycję wicelidera w segmencie mrożonych warzyw
- Naszą koronną kategorią są mrożone ryby, które generująone około 60 proc. przychodu. Jednak największą dynamikę sprzedaży od 2 lat notujemy w kategorii mrożonych warzyw - mówi Adam Basałaj, prezes Frosty.

- W Polsce od lat byliśmy obecni z bardziej skomplikowanymi recepturami takimi jak dania gotowe, warzywa z sosem, warzywa na patelnię. Teraz przyszedł czas na prostsze mieszanki i warzywa mono. Jest to główny wolumen warzywny i widzimy już że klienci akceptują rozciąganie naszej marki w tym kierunku - mówi Adam Basałaj.
Frosta obecnie kontroluje zaledwie kilka procent tego rynku. Liderem polskiego rynku warzywnych mrożonek jest Hortex, który kontroluje około 45 proc. udziałów w tym segmencie. Na drugim miejscu znajduje się firma Hortino z 10 proc. udziałem w rynku.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Naszym celem jest zdobycie pozycji wicelidera w segmencie mrożonych warzyw. Kiedy dokładnie to nastąpi nie mogę powiedzieć. Pieniądze lubią ciszę - mówi Adam Basałaj.
