• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

FructoFresh, czyli jak Francuzi niszczyli polskiego producenta sałatek

Firma FructoFresh działa na rynku francuskim od 2007 r. Jej problemy zaczęły się 10 lat później, kiedy Delifruits, francuski konkurent, rozpoczął kampanię oszczerstw wobec polskiego producenta.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 15-06-2021, 15:09
FructoFresh, czyli jak Francuzi niszczyli polskiego producenta sałatek
FructoFresh, polski producent sałatek, doświadczył szeregu szykan i oszczerstw ze strony francuskiego konkurenta. fot. shutterstocl

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

  • Firma FructoFresh działa na rynku francuskim od 2007 r. 
  • Problemy FructoFresh zaczęły się 10 lat później, kiedy Delifruits, francuski konkurent, rozpoczął kampanię oszczerstw przeciwko FF.
  • Analiza problemów producenta sałatek wskazuje, że francuskie urzędy pozwalają francuskim firmom budować swoją pozycję na łamaniu prawa europejskiego, ze szkodą dla bezpieczeństwa konsumentów i integralności jednolitego rynku.
Dalsza część artykułu (94%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Marek 2021-06-15 16:04:42

    Nie tylko Francuzi faworyzują rodzimych producentów. Robi tak większość krajów UE a w szczególności Niemcy czy Włosi. To jest powszechne i normalne. Dziwi mnie za to fakt, że dla Polaków to zupełnie nie ma znaczenia gdzie jest wyprodukowana żywność, którą kupują. Głupi cukier waniliowy wolimy kupić od firmy niemieckiej niż od polskiej, sklep portugalski a nawet litewski za każdym rogiem. To jest dla mnie właśnie nienormalne zachowanie taki zupełny brak patriotyzmu zakupowego. Ale skoro połowa społeczeństwa nie wie, że płaci VAT to trudno też się dziwić. Ale żeby nie było - takie chamstwo co spotkało FF należy tępić z całą mocą.

    Odpowiedz
    • niki 2021-06-15 19:04:42

      Ten mały koleś z Agrounii chwalił się ostatnio nałożeniem przez UOKiK kary na Biedronkę 60mln zł, właśnie za brak / złe oznaczenie kraju pochodzenia towarów. A konsument kupuje to co jest. To sprzedawcy powinni być tym ogniwem łańcucha dystrybucji którym wizerunkowo powinno zależeć na sprzedaży najlepszych towarów, z zaznaczeniem że najlepszych krajowych. Czy idąc do jubilera pytasz się, czy złoto w pierścionku który zamierzasz kupić zostało zrabowane z żydowskich depozytów bankowych, albo zostało wykradzione w XV wieku przez konkwistadorów, ... Obwinianie społeczeństwa, czyli kogo konkretnie? Konkretnie to można (z imienia i nazwiska) obwiniać kierownictwo sieci sklepów za prowadzoną politykę sprzedażową.

      Odpowiedz
  • Znafca 2021-06-15 21:04:49

    Wszystko pięknie, a pozwaliśmy ich do Brukseli czy tam innego Sztrasburga? Bo jak się tak bawią to powinni im dosolić karę, a jak nie to trzeba gnoić firmy francuskie w Polsce, ale może nasz rząd jest na to za cienki w uszach.

    Odpowiedz
  • Miecz 2021-06-16 10:20:32

    Przestaję kupować w Carrefour, Auchan, E.Leclerc, Leroy Merlin, Decathlon, Orange. BTW w Paryżu wciąż mają ulicę im. Stalina, mają w d. miliony jego ofiar.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!