Gerber wprowadza nowe zupki dla dzieci
Gerber wprowadza na rynek trzy nowe, popularne w Polsce smaki zupek: Rosołek z kurczakiem, Krupniczek z cielęcinką oraz Zupka Jarzynowa o zmienionej recepturze.

Rosołek z kurczakiem oraz Krupniczek z cielęcinką, to jedyne na rynku zupki o takich smakach z podwójną porcją mięsa. Dzięki temu dziecko otrzymuje dodatkową porcję wartościowego białka, niezbędnego dla jego rozwijającego się organizmu. Obie Zupki przeznaczone są dla maluchów, które ukończyły 8. miesiąc życia. Cena słoiczka o objętości 190 g to ok. 4,88 zł.
Zupka Jarzynowa dla dzieci po 4. miesiącu ma nowy, lepszy smak i zmienioną recepturę - w trosce o dzieci ze skłonnością do alergii na białko mleka krowiego została przygotowana bez dodatku masła i mleka. Nowe Zupki Gerber nie zawierają dodatku soli. Cena słoiczka o objętości 130 g to ok. 2,65 zł.
Wprowadzeniu na rynek nowych Zupek Gerber towarzyszy wsparcie marketingowe pod postacią kampanii telewizyjnej marki Gerber oraz kampanii w prasie dla rodziców oraz kobiecej. Dla nowych Zupek przygotowany został dedykowany layout prasowy będący kontynuacją kampanii Gerber, której bohaterami są dzieci wyglądające podobnie do znanych i lubianych postaci z filmów przygodowych. Hasło kampanii wspierającej Zupki to "Na duży apetyt małego rozbójnika", a jej bohaterem jest maluch wyglądający podobnie do znanego bohatera filmów przygodowych - Janosika. Kampanię przygotowała agencja Legend Group. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia. Wsparcie będzie także obejmowało aktywności w Internecie, direct mailing oraz działania PR.
