Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Owoce i warzywa

Grupa Hortex: Pandemia to szansa, z której skorzystaliśmy

  • Autor: Magdalena Brzózka; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 17-09-2021, 17:12
- Od początku pandemii przygotowane zostały zmiany w strukturze grupy, które odzwierciedlały potrzeby rynku i klientów. Rozdział funkcji i spółek w grupie pozwala dzisiaj odpowiadać na potrzeby rynku, a dokonane wcześniej akwizycje wykorzystywać w optymalny sposób – zapewnia Piotr Chęcielewski członek zarządu Jurajska SA i dyrektor marketingu Hortex.
Grupa Hortex: Pandemia to szansa, z której skorzystaliśmy
Na początku pandemii Polacy kupowali mrożonki na zapas, czego nie można powiedzieć o napojach/ fot. shutterstock

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Pandemia dla Grupy Hortex - była szansą, z której skorzystaliśmy. Od jej początku przygotowane zostały zmiany w strukturze grupy, które odzwierciedlały potrzeby rynku i klientów. Rozdział funkcji i spółek w grupie pozwala dzisiaj odpowiadać na potrzeby rynku, a dokonane wcześniej akwizycje wykorzystywać w optymalny sposób - mówi Agata Bonikowska, dyrektor marketingu Hortex FFV.

Hortex: Polacy kupowali mrożonki na zapas

- Dla spółki Polski Ogród okres pandemii początkowo był bardzo korzystny, ze względu na dokonywane przez Polaków zakupy „na zapas”. W tym czasie odnotowywaliśmy duże wzrosty. Mając świadomość, że jest to sytuacja tymczasowa skupiliśmy się na przygotowaniu zupełnie nowych kategorii. Był to dla nas czas intensywnej pracy nad nowościami, które pojawiły się w tym roku. Do sprzedaży trafiła seria Zielona Kuchnia, odpowiednie dla wegan - dania gotowe i produkty solo – czyli burgery i klopsiki z alternatywy dla mięsa, dużo bardziej przyjazne środowisku. Nasze działania pro środowiskowe to także zmiana naszych opakowań - laminat o kilkanaście procent cieńszy, a zarazem monostrukturalny w pełni nadający się do recyklingu, który trafić powinien do żółtego kosza - dodaje Agata Bonikowska dyrektor marketingu Hortex FFV.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!