Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Gruszki spod Grójca w ofercie sieci Carrefour w ramach oferty "Jakość z Natury"

Klienci sklepów Carrefour Polska mogą kupić gruszki wyselekcjonowanej odmiany konferencja, których producentem jest wieloletni dostawca, współpracujący z Carrefour od 1998 r. - Pan Piotr Korczak. To kolejna, po pomidorach, wprowadzona w tym roku nowość w asortymencie Jakość z Natury Carrefour.

Gruszki spod Grójca w ofercie sieci Carrefour w ramach oferty
fot. shutterstock

Nowy produkt gamy Jakość z Natury będzie dostępny we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour. Gruszki tej odmiany charakteryzuje delikatny i słodki smak oraz soczysty miąższ. Pan Piotr Korczak, właściciel Gospodarstwa Sadowniczego, jest dostawcą linii „Jakość z Natury Carrefour” współpracującym z siecią już od 18 lat. Dotychczas klienci sklepów Carrefour mogli kupować jabłka oraz sok od tego producenta.

Gruszki pochodzą z Mazowsza z okolic Grójca. Region ten znany jest z długoletniej tradycji sadownictwa. Owoce zbierane są w czasie optymalnej dojrzałości, dzięki czemu klienci mają pewność, że kupują produkt najwyższej jakości. Owoce nie są poddawane również zabiegom fitosanitarnym po dokonanych zbiorach, dzięki  naturalnym metodom walki ze szkodnikami oraz stałej obserwacji sadów.

- Gama produktów Jakość z Natury Carrefour powstała z myślą o promowaniu zdrowych produktów z najlepszych regionów Polski. Są one dostarczane przez zaufanych dostawców, którzy prowadzą uprawy z poszanowaniem środowiska naturalnego – mówi Patrick Dumont, Dyrektor Działu Handlowego Produktów Świeżych w Carrefour Polska. – Rozwijając współpracę z wieloletnim dostawcą o kolejne produkty, wzbogacamy asortyment linii Jakość z Natury, która cieszy się dużym zainteresowaniem naszych klientów - dodaje Patrick Dumont.

„Jakość z Natury Carrefour” to oferta produktów charakteryzujących się wysoką jakością. Dostawcy współpracujący z Carrefour przy produkcji „Jakość z Natury Carrefour” troszczą się o środowisko naturalne i dobrostan zwierząt. Każdy z produktów, przed oznaczeniem znakiem „Jakość z Natury Carrefour”, przechodzi szereg testów jakościowych i regularnych kontroli przeprowadzanych przez niezależne laboratoria, dzięki czemu konsumenci mają gwarancję najwyższej jakości i smaku.

Carrefour, w ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia”, wspiera lokalnych producentów oraz współpracuje z producentami regionalnej żywności tradycyjnej. Obecnie już ok. 400 lokalnych dostawców na stałe dostarcza do najbliższych sklepów Carrefour swoje wyroby, w tym m.in. pieczywo, warzywa i owoce, wędliny, mięso czy produkty mleczne.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad  800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych  i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci  20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie  13 milionów klientów na całym świecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    rynek jabłek 2016 RSS ALERT    /    Jabłka Grójeckie w sieci Carrefour RSS ALERT    /    Jabłka Grójeckie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.247.75
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!