Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Heinz zdejmuje logo z katchupu i fasolki

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 25-01-2013, 16:28
W ramach kampanii "No Noise” prowadzonej przez brytyjską sieć domów towarowych Selfridges Heinz zapisuje nową kartę w historii, po raz pierwszy zdejmując logo z najbardziej kultowych produktów marki.
Heinz zdejmuje logo z katchupu i fasolki

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Markowe oznaczenia "Heinz Tomato Ketchup" i "Heinz Beanz" zniknęły z opakowań keczupu i fasolki w Wielkiej Brytanii w ramach akcji promocyjnej sieci domów towarowych Selfridges, której celem jest zwrócenie uwagi na jakość i funkcjonalność produktu, nie zaś jego etykietę i wizerunek reklamowy.

Kampania "No Noise" ruszyła w sklepach Selfridges w drugim tygodniu stycznia.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!