Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Owoce i warzywa

Herbapol włącza się w kampanię „Często dobre dłużej”

  • Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
  • Data: 20-10-2021, 14:05
Celem ogólnopolskiej kampanii zainicjowanej przez Too Good To Go jest uczenie konsumentów poprawnego czytania i interpretowania dat ważności na produktach spożywczych oraz weryfikowania ich świeżości za pomocą zmysłów. Dlatego na etykietach dżemów marki Herbapol, partnera akcji, znajdziemy teraz oznakowania kampanii w formie piktogramów. Wszystko po to, by ograniczyć marnowanie żywności.
Herbapol włącza się w kampanię „Często dobre dłużej”
Herbapol przeciwdziała marnowaniu żywności w ramach kampanii „Często dobre dłużej” / fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

W ramach akcji, na etykietach trzech najpopularniejszych dżemów marki Herbapol: Truskawkowego, Malinowego i z Czarnych Porzeczek, od października pojawiły się oznaczenia kampanii, zachęcające konsumentów do samodzielnego oceniania przydatności produktów do spożycia za pomocą zmysłów.

– Hasło Popatrz, Powąchaj, Posmakuj to prosty sposób na sprawdzenie, czy możemy bezpiecznie cieszyć się smakiem dżemu, nawet jeśli minął termin przydatności do spożycia wskazany na etykiecie. – mówi Justyna Urbanek, brand manager kategorii produktów dżemowych marki Herbapol.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!