• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Hortex: Konsumenci coraz większą wagę przywiązują do wyglądu produktów

- Nowoczesne opakowanie produktu powinno zarówno odpowiadać na potrzeby klientów - być funkcjonalne, jak i przyciągać uwagę, zachęcać do zakupu, gdyż coraz częściej decyzje o wyborze zapadają przy półce sklepowej - mówi Beata Łosiak, PR manager Hortex Holding.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 29-07-2011, 12:50
Hortex: Konsumenci coraz większą wagę przywiązują do wyglądu produktów
Eksperci z Horteksu zdają sobie sprawę, że konsumenci dużą wagę przykładają do wyglądu i opakowań produktów spożywczych

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Dlatego też bardzo dużą wagę przykładamy do projektów opakowań, staramy się by jak najlepiej komunikowały walory naszych produktów i wartości marki Hortex. Wygląd opakowań dostosowujemy do grup odbiorców, a wielkość i funkcjonalność do ich potrzeb. W ubiegłym roku by wzmocnić wizerunek wprowadziliśmy spójną, bardziej atrakcyjną i nowoczesną szatę graficzną opakowań soków i mrożonek. W tym sezonie nowe opakowania zyskały orzeźwiające napoje Hortex. To pierwsze na rynku opakowania z odniesieniem do fanpage marki na facebooku. Ze względu na funkcjonalność opakowań oraz ich popularność nasze soki i napoje sprzedajemy przede wszystkim w 1 i 2 litrowych kartonach - mówi Beata Łosiak.

Inaczej wygląda sytuacja w przypadku napojów i soków dla dzieci. - Rośnie sprzedaż soków i napojów w małych kartonikach (200ml). Przy zakupie dzieci zwracają uwagę na atrakcyjne opakowanie, kolorową grafikę, rozpoznawalnego lubianego bohatera, np. Scooby Doo, lwa Leona, natomiast dla rodziców chcących zapewnić swoim pociechom, to co najlepsze - ważna jest marka i bezpieczeństwo opakowania - zapewnia Beata Łosiak.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Hortinowiec 2011-07-30 20:53:54

    Dziwne rzeczy dzieją się w Hortino-Poltino Stanisław Augustyn chyba na stanowisko prezesa Hortino Leżajsk producenta mrożonek Poltino

    Odpowiedz
  • student 2011-07-31 10:14:10

    a co to ma wspólnego z tym artykułem???

    Odpowiedz
  • staruch 2011-08-01 09:25:24

    Says who? Zresztą o czym jest w ogóle ten \"artykół\" ?

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!