Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Hortino chce zacząć gonić Hortex i powalczy o udziały w polskim rynku mrożonek

- W tym roku skupimy się na zwiększeniu sprzedaży krajowej, chcemy z naszą marka Poltino dotrzeć do nowych sieci na terenie całej Polski - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Stanisław Augustyn, prezes Hortino.

Hortino chce zacząć gonić Hortex i powalczy o udziały w polskim rynku mrożonek

Hortex, który dotąd nie musiał obawiać się rywali, teraz być może przestanie spać spokojnie - wszystko za sprawą firmy Hortino, która chce zacząć gonić lidera polskiego rynku mrożonek.

- Chcemy zacząć gonić Hortex. Dlatego w tym roku i najbliższych latach skupimy się na zwiększaniu udziałów w krajowym rynku, bo chcemy stać się bardziej widoczni niż dotąd. Zatrudniliśmy kilka nowych osób, które pracują nad lepszą dystrybucją. Na razie jesteśmy obecni głównie na Podkarpaciu, a chcemy dotrzeć na teren całego kraju a zwłaszcza na teren zachodniej Polski, gdzie nasze produkty w ogóle nie są znane - mówi Stanisław Augustyn.

Dlatego producent mrożonek Hortino planuje dotrzeć ze swoimi produktami do kolejnych sieci handlowych, bo na razie są one dostępne jedynie w: Groszku, Carrefour, Kauflandzie i Auchan.

Obecnie Hortino generuje 60 proc. obrotów ze sprzedaży zagranicznej a jednynie 40 proc. z rodzimego rynku. - Liczymy, że w tym roku nasza krajowa sprzedaż wzrośnie z 40 do 55 proc. w ogólnych przychodach, co da nam 2 proc. wzrost w rynkowych udziałach w tym roku - mówi Stanisław Augustyn.

Według danych zarządu Hortino Horetx kontroluje około 49 proc. polskiego rynku mrożonek, Hortino 9 proc. a Frosta ma zaledwie kilka proc. rynku. Duży udział w rynku zaczynają mieć tzw. marki własne. Z danych firmy MEMRB wynika, w ciągu 2009 r. udział marek własnych w segmencie mrożonek warzywnych i owocowych zwiększył do 23 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Stanisław Augustyn RSS ALERT    /    Hortino RSS ALERT    /    Poltino RSS ALERT    /    Hortex RSS ALERT    /    FRoSTA RSS ALERT    /    mrożonki RSS ALERT    /    przetwory warzywne RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • frostowiec 2010-04-16 16:25:57
    Hortino chce gonić Hortex to chyba jakiś żart. Frosta już w 2010 wyprzedzi Hortino.
  • Cannis Luppus 2010-04-24 08:07:00
    Rozumiem kolegę frostowca, pomarzyć fajna rzecz za to nie karają:)
  • ktoś lubiący Hortex 2010-04-26 15:14:36
    W tym artykule musieli się pomylić i chyba miał wyjść na prima Aprilis. Panowie z Hortino z czym do Hortexu. Dla mnie głównym konurentem Hortexu jest Frosta. Frosta ma KRS-ów z wyższym wykształceniem ekonomicznym (Hortex zresztą też) to jest wymóg minimum na takie stanowisko. Panowie liczą się wykształceni ludzie aby mogli merytorycznie bronić praw firmy dla której pracują.
  • ślunzak 2010-05-24 10:24:31
    kupiłem zupę kalafiorową firmy Poltino - (Fragment postu usunięty. Redakcja prosi o kulturę dyskusji) - klafiorków 2 szt. i to badziewie nazywacie zupą kalafiorową. Nie ma co Frosta i Hortex są znacznie lepsi jakościowo.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.112.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!