Partnerzy portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Iglotex: Zmieniamy strukturę produkcji i sprzedaży, więcej sił dedykujemy części detalicznej (wywiad)

- Naszym celem, a zarazem wyzwaniem w tym trudnym czasie, jest zachowanie ciągłości produkcji przy uwzględnieniu istotnie zmienionej struktury popytu, a co za tym idzie pełnej dostępności produktów we wszystkich centrach dystrybucyjnych w całym kraju, zarówno pod markami własnymi, markami sieci, jak i markami innych producentów. Powołaliśmy zespół kryzysowy, który na bieżąco analizuje sytuację i podejmuje niezbędne decyzje. Wyzwań jest bardzo wiele - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Maciej Włodarczyk, prezes zarządu Iglotex S.A.

Iglotex: Zmieniamy strukturę produkcji i sprzedaży, więcej sił dedykujemy części detalicznej (wywiad)
Maciej Włodarczyk, prezes Igloteksu/ fot. Żelazna Studio

Czy w związku ze zmieniającą się sytuacją epidemiologiczną w Polsce i narastającymi obawami Polaków, obserwujecie wzmożone zainteresowanie zakupami mrożonek?

W marcu odnotowaliśmy bardzo duży wzrost sprzedaży produktów mrożonych do sklepów detalicznych, szczególnie wielkoformatowych. To jednak tylko jedna strona medalu. Iglotex jest firmą, której działalność oparta jest o kilka filarów biznesowych – zajmujemy się nie tylko produkcją, ale także dystrybucją produktów mrożonych i chłodzonych. Nasi odbiorcy to zarówno klienci detaliczni (mało i wielko formatowi) jak i HoReCa. W tej ostatniej, z powodu zamknięcia większości hoteli, restauracji i barów, nasza sprzedaż znacząco spadła.

Czy w związku z ryzykiem rozprzestrzeniania się koronawirusa zwiększyliście produkcję?

Zmieniamy strukturę produkcji i sprzedaży, tak by więcej sił dedykować części detalicznej. Nie spodziewamy się wszakże długotrwałej zmiany popytu na produkty kategorii mrożonej. Barierą większego wzrostu jest ograniczona ilość miejsca nie tylko w sklepowych, ale też w domowych zamrażarkach.

31 marca premier Mateusz Morawiecki ogłosił wprowadzenie kolejnych  zaostrzeń w związku z pandemią koronawirusa. Od 2 kwietnia stanowiska pracy poszczególnych osób muszą być oddalone od siebie o co najmniej 1,5 metra. Zapis ten można "obejść", ale tylko pod warunkiem zapewniania środków ochrony osobistej związanej ze zwalczaniem epidemii. Jakie są to środki w Państwa firmie?

W polskim przemyśle spożywczym zabezpieczenia nawet na co dzień są na bardzo wysokim poziomie, ale oczywiście zwiększyliśmy liczbę dezynfekcji i środków ochrony, a wszystkie osoby wchodzące na teren naszych obiektów obowiązkowo poddawane są pomiarowi temperatury. Ze względu na rozprzestrzenianie się choroby wywołanej wirusem Covid-19 przeprowadziliśmy ocenę ryzyka zarażenia wirusem na terenach GK Iglotex, wdrożyliśmy dodatkowe procedury dla naszych pracowników, dostawców, firm transportowych, serwisowych i gości. W ramach tych procedur wprowadziliśmy dodatkowe środki ostrożności.

Już 11.03.2020 wprowadzone zostały dodatkowe zasady higieny, m.in.:

1.       Obowiązek wypełnienia kwestionariusza osób wizytujących/kierowców.

2.       Obowiązek poddania się badaniu temperatury termometrem bezdotykowym na wejściu do lokalizacji.

więcej informacji:

Iglotex RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    mrożonki RSS ALERT    /    Maciej Włodarczyk RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.101.50
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!