Michał Lasocki, prezes zarządu w firmie Intenson Europe, w działaniach swojej firmy podkreślił stawianie na innowacyjne projekty.

– Od zawsze w biznesie kładłem nacisk na produkty innowacyjne, takim np. były Jagody Goji, z którymi poszliśmy o krok dalej i sprzedawaliśmy nie tylko w internecie, jak to miało miejsce wcześniej. Okazało się, że nisza w internecie nam się skończyła, ponieważ liczba klientów rosła i dalszym pomysłem na biznes było wejście do sieci sklepów. Postanowiliśmy wyróżnić się na tle innych oryginalnym opakowaniem i jakością. Nasze produkty pojawiły się w kolorowych opakowaniach, z opisem co do czego użyć i z czym jeść. Wówczas sprowadzaliśmy pojedyncze super foody. Teraz jesteśmy o krok dalej. Mamy własny zakład, certyfikowany najwyższymi standardami żywności. Kładziemy nacisk na produkty złożone. Natomiast cały czas naszym kierunkiem rozwoju jest stawianie na innowacyjne rozwiązania – tłumaczył.

Prezes zarządu w firmie Intenson Europe, przyznał, że obecnie nie decydują się na płatne współprace z influencerami.

– Obecnie nie korzystamy z płatnych znanych influencerów. Jeśli chodzi o współprace z takimi osobami, stawiamy na osoby, które faktycznie korzystają z naszych produktów. Na ekspertów, którzy wiedzą, co to jest za produkt i dlaczego go polecają. Liczy się dla nas opis merytoryczny. Mamy swoich ambasadorów. Natomiast każda uwaga na temat naszego produktu jest dla nas cenna, m.in. te komentarzach w mediach społecznościowych – stwierdził.  

Czytaj również: FRSiH2019: Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu (pełna relacja+zdjęcia)

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl