– Intenson od początku działalności zawsze stawiał na produkty innowacyjne, które wyróżniają się na rynku. Jest to dla nas ogromne wyróżnienie i jesteśmy z tego dumni – powiedział Michał Lasocki.

Budynie proteinowe to nowość w portfolio marki Intenson.

– Jest to żywność funkcjonalna. W tym kierunku chcemy iść i rozwijać się. Zauważyliśmy, że nie ma takiego produktu na rynku jak budynie proteinowe. Natomiast w naszych planach był już od dwóch lat. Postanowiliśmy wypuścić go teraz, ponieważ potrzebowaliśmy tego typu produktu, który będzie szybki do przyrządzenia i będzie można skierować go do większego grona odbiorców – tłumaczył prezes zarządu w firmie Intenson Europe.

– Marka Intenson na pewno będzie dalej kładła nacisk na produkty funkcjonalne i innowacyjne. W tym kierunku będziemy się rozwijać w przyszłym roku – dodał.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl