Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Intenson Europe stawia na szeroką ofertę i rozwój eksportu

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-10-2017, 15:21
- Decyzja o pozycjonowaniu się jako „premium superfoods” jest naturalną konsekwencją podjętych przez nas działań. Udało nam się zdobyć jeden z najbardziej rygorystycznych w swoich wymaganiach certyfikat IFS. Nie oznacza to jednak, że zmieni się cena produktów. W najbliższych miesiącach uruchomimy własną sprzedaż online dla klientów detalicznych - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Michał Lasocki, prezes Intenson Europe.
Intenson Europe stawia na szeroką ofertę i rozwój eksportu
Michał Lasocki, prezes zarządu Intenson Europe/ fot. Żelazna Studio

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Intenson Europe cały czas pracuje nad poszerzaniem oferty. W tym roku spółka wprowadziła na rynek kilkanaście nowych pozycji, które spotkały się z pozytywnym odbiorem przez klientów hurtowych i detalicznych.

- Będziemy stale poszerzać naszą ofertę i dostarczać produkty, które są wartościowe pod względem składników odżywczych, jak również unikalne na polskim rynku. Planujemy również rozbudowywać asortyment produktów bio. Z tego powodu na bieżąco monitorujemy światowe rynki, nawet w najdalszych zakątkach, aby odkryć nowe, wartościowe produkty i dostarczyć jako pierwsi do konsumenta. 6 lat temu, kiedy wprowadziliśmy do oferty nasiona chia, nikt nie spodziewał się, że spotka się to z jakimkolwiek zainteresowaniem, a na pewno nie, że trafią one do szerokiej dystrybucji. Kolagen, młody jęczmień, czy spirulina to produkty, które mamy w swojej ofercie już od jakiegoś czasu, natomiast obserwujemy zainteresowanie nowościami np. baobab, który nie jest jeszcze popularny na polskim rynku.  Chcemy konsekwentnie edukować konsumenta w zakresie zdrowego odżywiania, stąd zmiana w strategii komunikacji oraz promocji produktów. Jedną z widocznych zmian jest rebranding opakowań, które mają precyzyjnie komunikować zastosowanie, sposób podania oraz cechy charakterystyczne produktu - dodaje prezes Intenson Europe.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!