Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Owoce i warzywa

Intenson wszedł do Biedronki

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 30-03-2016, 08:51
Od 29 marca br., na półkach sklepowych sieci handlowej Biedronka w całej Polsce, są do nabycia naturalne produkty żywnościowe marki Intenson. To największy partner handlowy firmy.
Intenson wszedł do Biedronki
Michał Lasocki, prezes zarządu Intenson Europe/ fot. Żelazna Studio

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Sprzedaż produktów zaplanowano w ponad dwóch tysiącach placówek sieci na terenie całego kraju, a do oferty wybrano sześć produktów marki tj.: olej rafinowany, nasiona chia i quinoa, ksylitol, mielony ostropest oraz młody jęczmień w proszku. – W ostatnim czasie mocno koncentrowaliśmy się na rozwoju sprzedaży detalicznej w popularnych sklepach wielkopowierzchniowych na terenie całego kraju. Dlatego, ogromnie cieszę się z rozpoczęcia współpracy z tak liczącym się graczem na rynku spożywczym jak właśnie Biedronka. To obecnie największy partner handlowy firmy – mówi Michał Lasocki, prezes Intenson Europe.

Intenson to dynamicznie rozwijająca się innowacyjna polska marka, która specjalizuje się w produkcji oraz dystrybucji zdrowej żywności, w tym również produktów określonych mianem superfoods. Misją firmy jest promowanie postawy zdrowego żywienia oraz profilaktyki zdrowotnej Polaków. Firma istnieje od 2007 roku. Wprowadziła na polski rynek takie bestsellery jak: yerba mate, nasiona chia, jagody goji, młody jęczmień i spirulinę. Nowością w ofercie firmy są produkty konopne - olej oraz nasiona.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!