Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

#Jabłonki - ruszyła niezwykła akcja promującą Polskę za granicą (wideo)

5 września 2020 r. wystartowały #Jabłonki: projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Kampania będzie wykorzystywać jabłko jako nośnik informacji o tym, co w nas najlepsze: naturalność, przedsiębiorczość i wyjątkowe położenie na mapie świata.

#Jabłonki - ruszyła niezwykła akcja promującą Polskę za granicą (wideo)
#Jabłonki

Przemyślana i szeroko zakrojona kampania w kreatywny sposób wykorzystuje wzajemnie przenikające się i wzmacniające kanały komunikacji, w tym:

- zasięgowy spot w TVP emitowany w okresie od 7 września do 7 października, z dodatkowymi wejściami tematycznymi w programach śniadaniowych,
- współpracę z influencerami o łącznym zasięgu ponad 2 mln odbiorców,
- komunikację i aktywacje (konkursy, tour Food Trucka, partnerskie restauracje i sieć retail) w social mediach (Facebook, Instagram), z planowanym zasięgiem na poziomie 10 mln odbiorców,
- tour specjalnego Food Trucka, który z jabłkowym menu odwiedzi wybrane miasta Polski,
działania wyselekcjonowanych, popularnych restauracji, które na czas #Jabłonki 2020 przygotują specjalne menu sezonowe,
- współpracę z siecią sklepów spożywczych, które włączają się w kampanię,
- kampanię edukacyjną, w ramach której powstaną materiały na temat tego, jak celebrować #Jabłonki w gronie rodziny i przyjaciół; 

#Jabłonki to projekt z wieloletnią perspektywą – obecnie działania rozpisane są już do 2023 roku. Akcja zaczyna się od Polski, by najpierw sięgnąć po to, co bliskie, codzienne, rodzinne – jak jabłka. Pora, byśmy dostrzegli, że ten zwykły owoc jest tak naprawdę wyjątkowy i pełen tajemnic.

Tegoroczna, polska odsłona kampanii pozwoli pozyskać prawdziwe i piękne materiały foto i wideo z najpiękniejszych miejsc w naszym kraju, które Fundacja wykorzysta w kolejnych latach w międzynarodowej odsłonie kampanii. W pierwszej kolejności będą to kraje Trójmorza, a w kolejnych latach – bardziej odległe państwa, wybrane według ich wagi i znaczenia dla międzynarodowej wymiany gospodarczej Polski.

Z jednej strony działania zagraniczne mają być zachętą do odwiedzania naszego kraju, a z drugiej będą budować odpowiedni klimat dla nawiązywania międzynarodowych relacji gospodarczych.

Skuteczne wzmacnianie naszej marki jako kraju ludzi przedsiębiorczych i budujących na cywilizacyjnym dziedzictwie Europy wymaga pomysłowości i konsekwencji. Fundacja State of Poland ma te zadania wpisane w podstawowe założenia swojej działalności.

Kampania #Jabłonki wykorzystuje niepodważalny fakt, że Polska jest największym sadem Europy, a nasze jabłka – są najsmaczniejsze na świecie. Jabłko okazało się doskonałym nośnikiem tego, co o Polsce warto mówić, co w Polsce jest najpiękniejszego.

więcej informacji:

#Jabłonki RSS ALERT    /    State of Poland RSS ALERT    /    kampania reklamowa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.35.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!