Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Owoce i warzywa

Jagodowy "biznes pod chmurką"

  • Autor: Paulina Piwowarek, www.portalspozywczy.pl / sadyogrody.pl
  • Data: 17-07-2020, 07:38
  • Aktualizacja: 17-07-2020, 07:39
"Biznes pod chmurką" i w tym roku okazał się nieprzewidywalny dla plantatorów owoców jagodowych. Truskawki, maliny, jagody kamczackie, porzeczki czy borówki niejednokrotnie wystawiono na próby walki z niesprzyjającymi warunkami pogodowymi. Jak sobie z nimi poradzono? Jak wygląda sezon i popyt ze strony konsumentów? I czy koronawirus wpłynął na ten rynek?
Jagodowy
"Biznes pod chmurką" i w tym roku okazał się nieprzewidywalny dla plantatorów owoców jagodowych; fot. unsplash.com

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

To bardzo wymagający sezon jagodowy. Przyjrzyjmy się jak radzą sobie z wyzwaniami plantatorzy poszczególnych gatunków. Więcej o uprawie i rynku owoców przeczytasz na www.sadyogrody.pl.

Truskawki rozpoczynają jagodowy sezon

- Początek sezonu zapowiadał się bardzo nieciekawie. Z niepokojem obserwowaliśmy sytuację w Europie w związku z wirusem i wprowadzanymi obostrzeniami. We Włoszech i Hiszpanii nie było komu kupować owoców. U nas sytuacja napawała pewnym optymizmem, ponieważ sezon rozpoczął się po głównej fali zachorowań i część zakazów została już zniesiona. W związku z tym konsumenci szukali pierwszych polskich owoców – mówi dr Janusz Andziak, prezes Stowarzyszenia Plantatorów Truskawki.

Dalsza część artykułu (94%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!