Jak radzi sobie na rynku marka Tortex i jaki plan ma na nią Unilever? (wywiad)

- Autor: Adam Tubilewicz
- Data: 25-01-2023, 09:19

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Tortex: Na rynku keczupu dominują łagodne smaki
Adam Tubilewicz, zastępca redaktora naczelnego w Portalu Spożywczym: Na hasło Tortex w pierwszej kolejności przychodzą na myśl oczywiście keczupy. Czy możemy powiedzieć, w jakich wariantach są dostępne i które z nich najlepiej się sprzedają?
Maciej Kalbarczyk, Kierownik ds. Aktywacji Marki w Unilever: Tortex to tradycyjna polska marka keczupów uwielbiana przez Polaków, co odzwierciedla jej obecne portfolio. Są to wyłącznie keczupy pikantny oraz łagodny, czyli warianty najczęściej wybierane przez polskich konsumentów. Co ciekawe, mimo iż deklaratywne dane pokazują silniejszą preferencję Polaków dla keczupów pikantnych, to jednak dane sprzedażowe zarówno dla kategorii, jak i Tortexa jasno pokazują, iż to łagodne smaki dominują na rynku.
komentarze (0)