Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Jak skutecznie wprowadzić produkty owocowo-warzywne do sieci handlowych?

Wprowadzenie produktu na półki znanych sieci handlowych, a potem współpraca z takimi kontrahentami bywa swoistą gimnastyką polegającą na elastyczności i dostosowaniu się do panujących reguł, zmieniających się trendów i stylów zakupowych konsumentów. W dobie rewolucji jaką na tym polu zaserwowała nam pandemia, może okazać się to szczególnym wyzwaniem.

Jak skutecznie wprowadzić produkty owocowo-warzywne do sieci handlowych?
Zapraszamy na bezpłatne warsztaty branżowe

Zapraszamy na bezpłatne warsztaty branżowe pt. „Jak skutecznie wprowadzić produkty owocowo-warzywne do sieci handlowych?”, które odbędą się 11 lutego i zostaną transmitowane na portalspozywczy.pl.

Sieci i wszystkie punkty handlowe pragną zaoferować swoim klientom dokładnie to, czego oni oczekują w danym momencie, w możliwie najniższej cenie. Zwracając uwagę na to, że kontrahenci planują dostawy z wyprzedzeniem czasowym, trzeba niejako przewidywać co klient chętnie włoży do koszyka z kilka tygodni, a nawet miesięcy. I najlepiej, aby odpowiadało to jego stylowi życia, a nie chwilowej modzie. 

Ważne, aby pozytywnie nastawiać się do współpracy z sieciami handlowymi  – są oni niejako uzależnieni od konsumenta.  W końcu to On – konsument decyduje czy dokona zakupu, czy nie.

Promocje, oferty limitowane, sprawna logistyka nastawiona na świeżość, atrakcyjne opakowanie, wartości prozdrowotne i właściwa ich komunikacja, odpowiedzi na obowiązujące trendy – to minimum, na które warto na początek zwrócić uwagę szykując się do sprzedaży w sieci.

Odporność i zdrowie w cenie

Trend prozdrowotny już od dawna jest ważnym czynnikiem wyboru produktów przez konsumentów. Teraz, w dobie dbania o odporności i zdrowie, nabiera on szczególnego znaczenia. W obliczu pandemii COVID-19 odporność naszego organizmu stała się kluczowym tematem dla konsumentów na całym świecie. W rezultacie,  coraz częściej poszukują oni żywności i napojów niosących ze sobą naturalne funkcjonalności związane z poprawą odporności. Bazując na danych konsumenckich Mintel, w maju 2020roku, 34% Polaków deklarowało zainteresowanie żywnością, która może wspierać system odpornościowy. Te potrzeby stały się w efekcie nowym oknem możliwości dla producentów oraz przetwórców owoców i warzyw.

Sieci handlowe na pewno chętnie dołączą do grona zatroskanych o zdrowie Polaków oferując swoim klientom ciekawe rozwiązania oparte na tym trendzie.

Jakość kluczem do sukcesu

więcej informacji:

Barbara Groele RSS ALERT    /    KUPS RSS ALERT    /    System Jakości Certyfikowany Produkt RSS ALERT    /    przetwory owocowo-warzywne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.108.188
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!