• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Komisja Europejska zatwierdziła trzy polskie programy promocyjne

W dniu 8 czerwca 2011 r. na posiedzeniu Komitetu Zarządzającego ds. wspólnej organizacji rynków rolnych - promocja produktów rolnych przegłosowano decyzję, w ramach której zaakceptowane zostały trzy polskie programy promocyjno-informacyjne: „Pokochaj olej rzepakowy", złożony przez Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju, „Nowa Jakość w drobiarstwie", złożony przez Krajową Radę Drobiarstwa - Izbę Gospodarczą, oraz „5 porcji warzyw, owoców lub soku", złożony przez Krajową Unię Producentów Soków.
  • Autor: RW, portalspozywczy.pl
  • Data: 26-07-2011, 11:49
Komisja Europejska zatwierdziła trzy polskie programy promocyjne

3-letnie programy promujące olej rzepakowy, drób wysokiej jakości oraz warzywa, owoce i soki realizowane będą odpowiednio na rynkach polskim i łotewskim, polskim i niemieckim oraz polskim i rumuńskim. Całkowity budżet ww. programów wynosi 9 470 221 euro, z czego 5 469 065 euro stanowi dofinansowanie z budżetu Unii Europejskiej.

Działania promocyjne z wykorzystaniem środków budżetowych, środków UE oraz funduszy promocji podejmowane w trzecim i czwartym kwartale 2010 roku, 
jak i następujących po nich kwartałach 2011 roku wskazują, że konieczne jest zapewnienie stałego i stabilnego źródła finansowania tego rodzaju działalności, 
przy jednoczesnym udziale producentów i przetwórców w podejmowaniu decyzji co do ich kierunków oraz celów. Wspólne doświadczenia branży rolno-spożywczej 
i administracji w promocji polskiej żywności będą bezcenne zarówno w zakresie planowania dalszej działalności promocyjnej, jak i w kontekście zmian polityki promocyjnej UE, której znaczenie - zwłaszcza w kontekście odchodzenia od bezpośredniego wspierania eksportu - będzie coraz większe tak w wymiarze finansowym, jak i merytorycznym.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Agencja Rynku Rolnego przedłożyła Komisji Europejskiej oferty 3-letnich programów promocyjno-informacyjnych pt.: „Jabłka każdego dnia", złożonej przez Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej i „Makarony Europy", złożonej przez Polską Izbę Makaronu.

Działania o charakterze promocyjno-informacyjnym w ramach ww. kampanii koncentrują się na rynkach ukraińskim i rosyjskim. Łączny budżet programów wynosi 6 959 tys. euro netto. W przypadku pozyskania pozytywnej decyzji KE działania w ramach programów zostaną uruchomione w przyszłym roku i będą realizowane przez 3 lata.

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!