Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Koncern Heinz poprawił sprzedaż ketchupów

O 8,6 proc. do 251,4 mln USD wzrósł zysk netto firmy Heinz w II kw. roku fiskalnego, zakończonym 27 października. To wynik rosnącego popytu na rynkach wschodzących. W Europie mimo negatywnego czynnika walutowego, zysk operacyjny był stały i wyniósł 136 mln USD.

Koncern Heinz poprawił sprzedaż ketchupów

- Heinz osiągnął duży wzrost zysku operacyjnego, zysku netto w II kwartale roku fiskalnego 2011, do czego przyczynił się silny organiczny wzrost na rynkach wschodzących oraz na światowym rynku ketchupu - powiedział William R. Johnson, prezes Heinz.

W tym czasie sprzedaż spadła o 1,2 proc. do 2,6 mld USD, do czego przyczyniły się niekorzystny czynnik walutowy. W Europie spadek ten sięgnął 5,2 proc. do 798 mln USD. Tymczasem wielkość sprzedaży wzrosła o 0,7 proc., na co wpływ miały dobre wyniki osiągnięte w Wielkiej Brytanii, gdzie rosło zainteresowanie zwłaszcza mrożonymi ziemniakami Aunt Bessie, zupami i sałatkami, a także wzrost sprzedaży ketchupów w Rosji i Francji. Wzrosty te zostały częściowo zrównoważone przez spadek zupy w Niemczech.

Rynki wschodzące wygenerowały 15 proc. światowej sprzedaży koncernu. Heinz chce, by do 2013 r. udziały rynków wschodzących sięgnęły 20 proc. W II kw. na tych rynkach wzrost przychodów sięgnął 10,2 proc.

W tym okresie globalna sprzedaż kechupu wzrosła o 3,3 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

William R. Johnson RSS ALERT    /    Adam Dyszyński RSS ALERT    /    Heinz RSS ALERT    /    wyniki RSS ALERT    /    wyniki finansowe RSS ALERT    /    ketchup RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.167.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!